VOXPAY - GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A VoxPay szolgáltatás mobilszolgáltatóktól független szolgáltatás, mely a Nemzeti Mobilfizetési Zrt által központosított mobil értékesítésű szolgáltatáson alapul. A VoxPay alkalmazáson keresztüli díjfizetés a Felhasználó bankkártyáját, vagy előre feltöltött egyenlegét terhelheti.
A VoxPay szolgáltatás üzemeltetője a Voxinfo Kft., 1996 óta működő, hazai tulajdonú cég.

  • országos közületi parkolás díjfizetés
  • bizonyos zárttéri parkolás díjfizetése
  • magyarországi autópálya-matrica vásárlás
  • E-mail regisztrációval
  • Facebook bejelentkezéssel
  • Google+ bejelentkezéssel

Az első belépés után az alkalmazás használata nem kér jelszót mindaddig, ameddig a felhasználó nem jelentkezik ki, vagy új ÁSzF nem lép életbe.

  • Mobileszköz (IOS vagy android rendszer)
  • Internetkapcsolat
  • Gyors regisztráció (vagy facebook/Google+ bejelentkezés)
  • Belépés után regisztrált bankkártya, vagy feltöltött VoxPay egyenleg.
  • Szolgáltatástól függően regisztrált járművek.
  • Szolgáltatástól függően mobilszám megadása

A VoxPay szolgáltatás használatához, az első vásárlást megelőzően minden esetben – „Főnök fizet” módot kivéve– bankkártyát kell regisztrálni. Ez lehet bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express kártya. Több bankkártya is regisztrálható, de meg kell adni, melyik az éppen aktuális kártya.

A VoxPay szolgáltatás a SimplePay bankkártyaelfogadó rendszerét használja.

A kártyaregisztráció a SimplePay kártyaelfogadó oldalán történik, mely során a Felhasználó regisztrálja kártyáját a SimplePay kártyaelfogadó rendszerében. Kártyaregisztráció során a Szolgáltató (VOXPAY) egy 100,- Ft azaz egyszáz forint értékű próbaterhelést hajt végre a Felhasználó bankkártyája egyenlegének terhére, melyet egyúttal nyomban vissza is térít Felhasználó részére.


Bankkártya zárolással
Vásárláskor a rendszer az adott szolgáltatáshoz tartozó díjat zárolja. (pl. parkolás esetén a zónához rendelt maximális időhöz tartozó összeg és a tranzakciós díj kerül zárolásra a parkolás idejére. ) A szolgáltatás lezárásakor csak a tényleges díj kerül terhelésre, a különbözet visszakerül a számlára.
A különbözet banki jóváírása általában egy nap, de esetenként több is lehet. Amennyiben a kártya egyenlege nem elegendő a zároláshoz, akkor a díjfizetés nem történik meg, a szolgáltatás sem élesedik.
Bankkártya fedezettel
Vásárláskor a bankkártya terhelése utólag, a szolgáltatást követően történik meg. Fedezetet az előre feltöltött VoxPay egyenleg aktuálisan rendelkezésre álló összege biztosítja. (pl. a parkolási idő maximum annyi lehet, amennyit a VoxPay egyenlegben elérhető összeg biztosít)
Az egyenleg összege csökken, ha a bankkártya nem terhelhető a szolgáltatás díjával. Ekkor a szolgáltatás (pl,. parkolás) díját nem a bankkártyáról, hanem a VoxPay egyenlegről vonja le a rendszer. Induláskor érdemes ezt feltölteni 3-5000 Ft-ra – és csökkenés esetén ismét feltölteni.
VoxPay egyenleg
VoxPay egyenleg egy előre feltölthető virtuális számla, amely a regisztrált felhasználóhoz van rendelve. A vásárlások az egyenleget terhelik. A feltöltés történhet az alkalmazásból regisztrált bankkártyával, vagy a www.voxpay.hu weblapon bankkártyával, és online utalással. Értesítési értékhatártár megadható a voXpay egyenleg menüpontban. A csökkenő egyenlegről e-mail értesítést küld a rendszer.
Pl.: a parkolási idő maximum annyi lehet, amennyit a VoxPay egyenlegben elérhető összeg biztosít.
Főnök fizet
Céges flotta, vagy több autóval rendelkező Felhasználó esetén alkalmazható.
Ezt választva a Felhasználó azt jelzi, hogy a parkolási, vagy autópálya matrica díjat a költségvállaló (Főnök) fizeti. Felhasználó számára fizetési mód akkor elérhető, ha Főnök már engedélyezte a Felhasználó részére a költségvállalást a megadott autóra.
Főnök ezt a vállalást a szolgáltatás weboldalán - www.voxpay.hu – oldalon teheti meg.
A Főnök korlátozhatja a Felhasználó által elérhető szolgáltatásokat. Pl. csak parkolást engedélyez, autópálya-matrica vásárlást nem. A Főnök által beállított számlázási adatok érvényesek.

Számlázás
Számlaigény esetén vásárlás előtt kötelező megadni a számlázási adatokat. Több számlázási cím is megadható – és a vásárlás folyamatában kiválasztható. A számla elérhetőségét e-mailben is megkapja a Felhasználó. A számla nyomtatva hiteles.
Parkolás: havi összesített számla készül
Autópálya-matrica: bankkártyás fizetés esetén egyedi számla készül, egyenlegből vásárolt szolgáltatás esetén havi összesítő számla
Havi (összesített számla):
A tárgyhó díjfizetéseiről egyetlen számla készül, mely tartalmazza a tárgyhónap hónap összes költségét. A számla mellé elérhető a tételes riport, mely tartalmazza az egyes díjtételeket.
Egyedi számla: vásárlás után a visszaigazolással együtt kapja meg a Felhasználó.
Nem kér számlát: ebben az esetben nem készül ÁFA-s számla.

Nincs külön szerződéskötés, vagy hosszas regisztrációs folyamat.
Egyszerűen, gyorsan kezelhető és könnyen átlátható felület a www.voxpay.hu oldalon keresztül.
Kedvező díjak, számos díjmentes kényelmi és adminisztratív funkció elérhető a hatékony szolgáltatás érdekében. Olyan ingyenes szolgáltatásokat nyújt, melyek máshol díjkötelesek.
Online ügyintézés
A weboldalon egyszerűen felvihetők a vállalkozás számlázási adatai, elérhetőségei. Járművek és felhasználói adatok. A rendszer automatikusan intézi az adminisztrációhoz szükséges feladatokat.
A vásárolt szolgáltatások áttekinthetősége, rendelkezésre álló riportok rengeteg időt és energiát megtakarítanak.
Egyenlegkezelés
A bankkártya regisztráción túl Vállalkozások számára a VoxPay egyenleget javasoljuk, mely egy előre feltöltött virtuális számla. A számla feltöltése villámgyors és egyszerű. Weboldalon keresztül utalással vagy bankkártyával kényelmesen intézheti egyenlegének feltöltését.
Feltöltés bankkártyás fizetéssel - azonnali jóváírás
Feltöltés átutalással - Átfutási idő: 5-10 percen belül (bank nyitvatartási időben)

A VoxPay alkalmazás letöltése díjmentes. VoxPay rendszer használata során a megvásárolt szolgáltatás után tranzakciós díjat, vagy kényelmi díjat számítunk fel. A szolgáltatások díjszabását az ÁSZF tartalmazza.


VOXPAY - Parkolás

  • Regisztrált felhasználó (e-mail, Facebook, vagy Google+ belépés)
  • Regisztrált rendszám.
  • Regisztrált bankkártya, vagy feltöltött VoXpay egyenleg
  • Parkolás indításhoz az adott zónához tartozó maximális parkoláshoz szükséges összeggel kell rendelkezni a bankkártyán, vagy az egyenlegen – ellenkező esetben időkorlátot jelent a parkolásra vagy nem indítható a parkolás

Mobilalkalmazás használatához Internet kapcsolat szükséges. A parkolás különböző módok egyikével indítható:

  • GPS - automatikus zónameghatározás
  • kézi zónakód megadással
  • kedvenc helyek listájából kiválasztva
  • SMS indítással
  • telefonhívással történő indítással

Amennyiben nincs Internet kapcsolat, akkor az alkalmazás felajánlja a parkolás indítást telefonhívással, vagy SMS küldéssel.

 

GPS – automatikus zónameghatározás: a zónakódot a GPS automatikusan meghatározza és megjeleníti a térképen. A Felhasználó módosíthatja pozícióját a térképen, ekkor zónától függően a zónakód is módosulhat. Az aktuális zóna adatai megjelennek a képernyőn. A fizetési beállításokat parkolás indítás előtt ellenőrizheti, vagy módosíthatja a Felhasználó.
Az elindított parkolás adatai megjelennek a képernyőn, valamint a leállítás lehetősége. Automatikus hosszabbítás bekapcsolható. Elérhető a Hol parkolok gomb, amely a térképen megmutatja az autó helyzetét, és útvonaltervet készít.
A leállítás után a képernyőn megjelennek a befejezett parkolás adatai, költségei. A zóna egy gombnyomással kedvencekhez elmenthető.

Mennyire megbízható a GPS zónameghatározás?
A GPS korlátozott pontossága miatt vannak olyan ritka helyzetek, amikor a GPS tévedhet. Ilyen eset lehet két zóna határa, ahol két zóna közel van egymáshoz és a GPS nem ahhoz a ponthoz tartozó zónát jelzi, ahol autónk áll. Ezért ajánlatos ellenőrizni a kis térképen is, valóban ott jelöli autónk helyzetét, ahol a valóságban is parkolunk. A zóna helyes megadása minden esetben a felhasználó felelőssége.

Parkolás indítás kézi zónakód megadással: a jármű regisztrált adatait megjeleníti az alkalmazás, manuálisan meg kell adni a négyjegyű zóna kódot, majd elindítani a parkolást.
Az elindított parkolás adatai megjelennek a képernyőn, valamint a leállítás lehetősége. Automatikus hosszabbítás bekapcsolható. Elérhető a Hol parkolok gomb, amely a térképen megmutatja az autó helyzetét, és útvonaltervet készít.
A leállítás után a képernyőn megjelennek a befejezett parkolás adatai, költségei. A zóna egy gombnyomással kedvencekhez elmenthető.

Parkolás indítás telefonhívással:
Felhasználó a VoxPay Parkolás alkalmazásból, vagy a szám közvetlen hívásával indít vásárlást +36-1-999-0633 majd a telefon billentyűzetén – kérésre - megadja a parkolási zóna kódot. Az automata a megadott parkolási zóna kód alapján visszaigazolja a parkolás indítását. Telefonhívás esetén az automata sikeres parkolás indítás visszajelzése alapján tekinthető sikeresnek a parkolási azonosító megléte.
A parkolás befejezése ugyanezen telefonszám hívásával történik, híváskor az automata visszajelzi a parkolás leállítását.

Felhasználó a VoxPay Parkolás alkalmazásból indít SMS-t, vagy közvetlen SMS küldéssel, a következő telefonszámra +36-30-555-5559 Az üzenet tartalma a 4 jegyű zóna kód.
Amennyiben nem a már regisztrált rendszámra kíván parkolást indítani, a 4 jegyű zóna kód után szóköz, majd a rendszámot szükséges írni.
Az SMS parkolás díját növeli a két válasz SMS díja.
A parkolás leállítása szintén SMS küldéssel történik, a +36 30 555-5559 számra a STOP szó elküldésével. A sikeres leállításról SMS értesítést kap a Felhasználó, a parkolási tranzakció adataival.
Mit jelent a zárttéri parkolás?
Zárttér olyan parkolási terület, amelyek be/kihajtási kapui sorompóval védettek. Ezeken a helyeken a behajtáskor jegyet kapunk és ezzel a jeggyel kell fizetni kihajtás előtt. A fizetés egyik módja a mobilfizetés a Voypay segítségével. Zárttéri parkoló található pl. Budapesten a Kopaszi gátnál, a Margitszigeten és egyre több bevásárló központban és mélygarázsban is.

  • Behajtáskor őrizze meg a kapott parkolójegyet
  • Kihajtás előtt fizessen alkalmazásból vagy SMS-sel – zónakód és parkolójegy küldése – várja meg a visszaigazolást
  • Kihajtáskor helyezze be a parkoló jegyet a leolvasóba (rendszámfelismeréssel ellátott zárttéri rendszer esetén a sorompó automatikusan nyílik)

Flottakezelés egyszerűen
Céges flotta és családi parkolásnál alkalmazható egy speciális fizetési mód: „Főnök fizet”. Ha ezt állítja be a parkoló személy (Tag), akkor a parkolási díját nem ő, hanem „Főnök” fizeti, aki lehet egy szervezet, egy cég (ill. képviselője) vagy a családfő. Főnök azzal a fizetési móddal fizeti a teljes díjat, amelyet magának beállított. Főnök előre megadja VoxPay számára azt is, kiknek a parkolási költségét hajlandó fizetni (költségvállalás tagok/autók részére).
A flottakezelés előnye az, több parkoló személy díjfizetését egy személy tudja fizetni, költségként elszámolni, áttekintést nyerni a Tagok parkolásairól, egyszerűsíteni egy közösség összes parkolását.
A flottakezelés beállításához egyrészt a Tagoknak megfelelő fizetési beállítása szükséges, másrészt a „Főnök”, mint költségvállaló engedélyezését is be kell állítania. A flottakezelés pontos beállítását megtalálja itt:
https://www.voxpay.hu

Parkolás hosszabbítás: Közületi parkolás esetén használható. A parkolás hosszabbítást parkolásindítás után lehet aktiválni alkalmazásból történő indítás esetén. Zónától függően, a parkolás időtartama maximalizálva van. Zónától függően a maximális parkolási időtartam 180, 240 perc, vagy időkorlát nélküli. Minden parkolás hosszabbítás egy külön tranzakciónak minősül. Felhasználó tudomásul veszi, és elfogadja, hogy a VoxPay Parkolás szolgáltatásban parkolási zónától függetlenül maximum 240 perc egy parkolási időszak, és csak egyszer hosszabbítható.

Parkolás indítását követően a „Hol parkolok?” mutatja az parkolás helyét a térképen. A beépített térkép navigációjával útvonalat tervezhetünk.

Parkolás beállításokban elérhető speciális funkció. Folyamatban lévő parkolás esetén figyelmeztet, ha úgy érzékeli – a parkolás befejeződött, de elfelejtettük azt leállítani. Így csak a ténylegesen parkolással töltött időért fizetünk.

Alkalmazásból internetkapcsolattal indított parkolás esetén választhatóan 5, 10, 15 perccel a parkolás vége előtt figyelmeztetést (App Notify-t) küld a rendszer. Parkolás végén minden esetben figyelmeztet a lejáratra.

Kedvencek: Többször használt zónakód eltárolható, elnevezhető, így könnyen előhívható a menüből. Kedvencek lista megkönnyíti parkoláskor a Zónakód megadását azzal, hogy a korábbi parkolásnál megadott emlékeztető kifejezéseket mutatja. Nem kell a Zónakódot a parkolóhelyen keresgélni és megadni, hanem elég a megfelelő emlékeztetőt kiválasztani a listából.

Igen, az alkalmazásban több gépjárművet, rendszámot is lehet regisztrálni.

Igen, lehetséges. A második telefon esetében a regisztráláskor megadott e-mail címmel és jelszóval be kell lépni. Az alkalmazás beszinkronizálja a fiókhoz tartozó profilt - és ezt követően az alkalmazás ugyanúgy használható, mint a korábbi készüléken.

Igen, lehetséges külföldi rendszámot megadni. Ügyelni kell a felségjel pontos megadására.


VOXPAY autópálya-matrica vásárlás

  • Regisztrált felhasználó (e-mail, Facebook, vagy Google+ belépés)
  • Regisztrált rendszám.
  • Regisztrált bankkártya, vagy feltöltött VoXpay egyenleg

A VoxPay alkalmazásban regisztrált rendszámra vásárolhatunk autópálya-matricát.
Válasszuk ki a szükséges matrica típust
A vásárlási képernyőn módosíthatjuk az érvényesség kezdetét, az alapértelmezett számlázási és fizetési módot a tranzakcióra vonatkozóan.
Vásárlás gombbal indítjuk a képernyőn látható adatokkal a vásárlást. A vásárlást követő visszaigazoló képernyőn győződjünk meg arról, hogy az autópálya-matrica érvényesítése sikeres volt.

Az autópálya-matrica érvényességének lejárata előtt a rendszerünk e-mailben értesíti a Felhasználót.

Lekérdezhető, van-e érvényes autópálya-matrica az adott rendszámra. Máshol vásárolt autópálya-matricák is lekérdezhetőek, az alábbi feltételekkel: az érvényesség lekérdezése kizárólag a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. viszonteladói hálózatában online vagy SMS-ben vásárolt e-matricákra vonatkozik. A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. weboldalán, értékesítési pontjain, ügyfélszolgálatain, vagy viszonteladó partnereinél (pl.: benzinkutak, utazási irodák) vásárolt matrica érvényessége nem kérdezhető le

*A Feltüntetett árak a szolgáltatási díjat nem tartamazzák.

Matricavásárlásnál fizetési módtól függően tranzakciós díj kerül felszámításra, mely a rendelés során a fizetési mód kiválasztásánál megjelenik.

Autópálya matricák típusai, érvényességük.
E-matricát mindig a díjköteles szakaszra felhajtás előtt (praktikusan az utazás előtt) kell megváltani. Amennyiben a vásárlás napját jelöljük meg kezdő napnak, úgy az érvényesség kezdete az autópálya matrica megvásárlásának időpontja. Heti/havi matrica esetén későbbi dátumot is megadhatunk.

Hogyan tudok autópálya matricát vásárolni?
A VoxPay alkalmazásban regisztrált rendszámra vásárolhatunk e-matricát. Válasszuk ki a szükséges matrica típust és egyetlen kattintással vásároljuk meg.

Hogyan kapom meg a visszaigazolást?
Sikeres autópálya-matrica érvényesítésről szóló visszaigazolás a Napló menüpontban bármikor megtekinthető. A matrica sorszámát tartalmazó visszaigazolást e-mailben is kiküldi a rendszer a regisztrált e-mail címre.

Szükséges-e kinyomtatni a visszaigazolást?
A visszaigazolást hivatalosan sem szükséges kinyomtatni, elegendő elektronikusan megőrizni. A VoxPay alkalmazásban, vagy e-mailben bármikor megtekinthető a visszaigazolás.

Mi a járműkategóriám?

A gépkocsik és a pótkocsik a következő járműkategóriák egyikébe sorolhatók:

Forgalmi engedélyben
szereplő kódolás
a „J” mezőben *
Meghatározás Díjkategória
M1személygépkocsi D1 (legfeljebb 7 személy szállítására alkalmas jármű esetén)
M1személygépkocsi D2 (7 személy szállításánál többre alkalmas jármű esetén)
N1tehergépkocsiD2 (legfeljebb 3,5 t össztömegig)
M2autóbuszB2 (legfeljebb 5 t megengedett legnagyobb össztömegű autóbusz)
M3autóbuszB2 (több mint 5 t megengedett legnagyobb össztömegű autóbusz)
O1utánfutóU (pótkocsi legfeljebb 750 kg megengedett legnagyobb össztömegig)
O2utánfutóU (pótkocsi 750 kg felett, legfeljebb 3,5 tonnáig)

 

* A közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet alapján
A járműben szállítható személyek számát a forgalmi engedélyben szereplő hatósági bejegyzés (S.1. – ülések száma vezetővel) és nem a járműben aktuálisan látható ülések száma alapján kell megállapítani.
A D2 és B2 kategóriába tartozó járművek esetében, amennyiben vontatást végeznek az utánfutóra (pótkocsira) U kategóriás e-matrica megváltása szükséges, a pótkocsi forgalmi rendszámára.

Megyei matrica csupán választható lehetőség, semmiképp nem kötelező, vagy kizárólagos.
Ha jól meg tudjuk becsülni előre éves utazásaink útvonalát, az útvonalakkal érintett megyéket, akkor könnyen kiszámíthatjuk az éves matricák összes díját. Ha ez alacsonyabb a korábbi matricadíjak összegénél, akkor érdemes csak megyei matricákat venni. Ne feledjük, 1-1 megyei matricát az év során csak egyszer kell megvenni, mivel ezek teljes évre érvényesek

A 10-napos, havi, éves ún. időalapú matricák és az ország minden autópálya-szakaszára érvényesek, beleértve az új díjköteles szakaszokat is. A megyei matricák ezzel szemben területre, azaz egy-egy megyére korlátozottak, ugyanakkor időkorlát nélkül, azaz a következő év január 31-ig járhatunk velük. Érdemes megtervezni éves autózásunkat, hogy eldönthessük, milyen matricát vásároljunk.

Az éves matrica az összes fizetős útszakaszon használható korlátlanul. Amennyiben a hagyományos matricatípusokkal vagy a megyei matricákkal az éves költségünk meghaladja a 30-35.000 Ft-ot, akkor tanácsos éves matricát megvenni. Ekkor egész évben nem kell többet matricára gondolni, nem kell spórolós utakat keresgélni utazásunkhoz, vagy lemondani egy utazásról csak a matricadíj miatt.

A hatályos jogszabályok értelmében az e-matricát mindig a díjköteles szakaszra felhajtás előtt (praktikusan az utazás előtt) kell megváltani. Az e-matrica utólagos megvásárlása nem jelenthet visszamenőleges úthasználati jogosultságot, ennek megfelelően az utólag megváltott matrica jogosulatlan úthasználatnak minősül és pótdíjfizetési kötelezettséget von maga után. Amennyiben a vásárlás napját jelöli meg kezdő napnak, úgy az érvényesség kezdete az autópálya matrica megvásárlásának időpontja.

A VoxPay alkalmazásban megyei matricákból lehetséges egyszerre többet vásárolni ugyanarra a rendszámra.
Weboldalunkon: www.autopalyamatrica.hu a flottával rendelkező Ügyfelek igényeinek megfelelve a havi és éves matricák esetében lehetőséget biztosítunk egyszerre több (akár 10db azonos típusú) matrica egyidejű megrendelésére. Az egyes rendszámokhoz egyenként megadható az érvényesség kezdete is.

Sikeres vásárlás után az Ön által megadott e-mail címre küldünk egy visszaigazoló levelet, amelyben a vásárlás adatai szerepelnek. A jogosultságot tartalmazó visszaigazolást meg kell őriznie. A visszaigazolást nem szükséges kinyomtatnia és magánál tartania, de kérjük őrizze meg elektronikusan - ezzel igazolja jogosultságát az autópálya használatához. Autópálya-matrica vásárlás esetében a pénzügyi teljesítés megtörténte önmagában még nem jelent automatikusan pályahasználati jogosultságot. Amennyiben nem jelenik meg a VoxPay alkalmazásban a SIKERES matricavásárlást visszaigazoló oldal, vagy nem kapja meg E-mail címére bizonylatát, kérjük, hívja munkatársunkat ügyfélszolgálati telefonszámunkon. Ha bizonylat nélkül hajt fel a díjköteles autópályára, az ebből eredő esetleges következmények a vásárlót terhelik, cégünk semmiféle felelősséget nem vállal!

Autópálya információs telefonszám
Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt ügyfélszolgálata +36 (36) 587-500
Van-e lehetőség kifizetett, érvényes autópálya matrica visszavonására, törlésére?
Nincs lehetőség módosításra, visszavonásra. Ezért kérjük figyelmesen adja meg adatait vásárláskor.
Téves rendszám, érvényesség időtartam, vagy a díjkategória esetén:
Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt ügyfélszolgálatán bizonyos feltételek teljesülése esetén van lehetőség korrekcióra. További információért kérjük hívja a a +36 (36) 587-500 telefonszámon elérhető Call Centert.
Díjköteles és díjmentes szakaszok
Díjköteles és díjmentes szakaszok listáját kérjük tekintse meg a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. oldalán.
http://www.nemzetiutdij.hu/Dijfizetes/Dijmentes-szakaszok/
Ellenőrzés, pótdíjak
Ellenőrzéssel és pótdíjakkal kapcsolatos információkat kérjük tekintse meg a a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. oldalán.
http://www.nemzetiutdij.hu/Dijfizetes/Potdijak/
Jármű adás-vétel esetén mi a teendő?
Ha a gépjármű tulajdonjogát a tulajdonosa év közben átruházza, vagy az annak használatát lehetővé tévő jogviszony megszűnik, kérhető a jogosultság érvényesítése más gépjárműre.
http://www.nemzetiutdij.hu/Ugyfelszolgalat-kereso/


 


Közlekedési mobiljegy vásárlás