VoxPay szolgáltatás általános szerződési feltételek


Hatályos: 2024-06-01-től

Szolgáltató adatai
Voxinfo Kft.
Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 269
Adószám: 12180439-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-562739
A továbbiakban: Szolgáltató, mint a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. viszonteladója

Meghatározások, fogalmak:

Felhasználó:
Minden természetes személy, jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy más szervezet, aki a Szolgáltatóval VoxPay szolgáltatás igénybevételére szerződéses jogviszonyt létesít.

Alkalmazás
A Szolgáltató által biztosított, mobiltelefonra vagy táblagépre letölthető ingyenes mobil alkalmazás, amely hozzáférést biztosít a Szolgáltatáshoz.

VoxPay szolgáltatás
Szolgáltató és a Felhasználó közötti szerződés tárgyát képező, a Szolgáltató által nyújtott, és alapvetően a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által értékesített, központosított mobil értékesítésű szolgáltatásokon alapuló mobilfizetési szolgáltatás.
A Felhasználó a VoxPay mobil alkalmazáson kívül, a http://www.voxpay.hu oldalon, valamint a http://www.autopalyamatrica.hu oldalon egyedi funkciókat is elérhet.

ÁSZF
A jelen Általános Szerződési Feltételek mellékleteivel együtt, beleértve ezen ÁSZF mindenkori módosításait is.

Mobileszköz
Okostelefon, tablet, és egyéb mobilkommunikációra, mobil adatforgalomra képes készülék.

VoxPay Parkolás szolgáltatás
A VoxPay Parkolás szolgáltatás keretében a Felhasználó, országos szinten, a közterületi és egyes zárttéri parkolási díját tudja kiegyenlíteni, a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel. VoxPay autópálya-matrica vásárlás A VoxPay autópálya-matrica szolgáltatás keretében a Felhasználó magyarországi autópálya-matrica vásárlást vehet igénybe, a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel.

VoxPay autópálya-matrica vásárlás
A VoxPay autópálya-matrica szolgáltatás keretében a Felhasználó magyarországi autópálya-matrica vásárlást vehet igénybe, a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel.

VoxPay közlekedési mobiljegy
A VoxPay Közlekedési mobiljegyek az NMZrt szolgáltatói által lefedett valamennyi közterületen (Terület) igénybe vehetőek.

Voxpay szolgáltatás elérhetőségei
A Voxpay egy integrált rendszer, amely részszolgáltatások időben bővülő összessége.
Az összes alapszolgáltatás elérhető a Voxpay mobil alkalmazásban Android és IOs (IPhone) platformon (VoxPay néven)
Az Autópálya-matrica szolgáltatás önállóan elérhető web felületen (PC) és mobil web felületen (www.autopalyamatrica.hu)
A VoxPay szolgáltatás adminisztratív, információs valamint kiegészítő flotta beállítási funkciói elérhetők WEB felületen és mobil web felületen (www.voxpay.hu)

NMFSZ - Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. törvény által kijelölt nemzeti mobilfizetési szervezet.

MFR
Az NMFSZ által működtetett országosan egységes nemzeti mobilfizetési rendszer.

Parkolási Időtartam
A VoxPay Parkolás szolgáltatás elindítása és leállítása között eltelt időtartam.

Tranzakciós díj:
Parkolás: a parkolás időtartamán kívül parkolásonként fizetendő fix költség, mely tartalmazza a Szolgáltató által a NMFSZ felé fizetendő fix díjat is. Autópálya-matrica vásárlás esetén: az autópálya-matrica díján felül fizetendő díj, mely matricatípusonként eltérő.

Minimális parkolási idő
Az a legrövidebb időtartam, ami parkolás indításakor minimálisan számlázásra kerül: 15 perc.

Parkolási zóna
Fizetőövezetben egyedi zónakóddal ellátott övezet. A zónakód egy négyjegyű szám, mely megtalálható a parkoló automatákon.

Parkolási azonosító: Parkolási azonosító: sikeres parkolás indításkor a VoxPay Parkolási rendszer által visszajelzett azonosító (betűkből és számokból álló 10 hosszúságú karaktersorozat) Matrica sorszám: sikeres autópálya-matrica érvényesítéskor visszajelzett azonosító

Zárttéri parkolás
Általában nem köztéri parkolás (pl. bevásárló központban, parkolóházban vagy közterületi zárt terekben), ahol sorompó zárja a parkolási területet.

VoxPay egyenleg
Előre feltöltött egyenleg, melyet az alkalmazásban bankkártyával, vagy a voxpay.hu oldalon bejelentkezés után bankkártyával, vagy átutalással lehet feltölteni. Az egyenleg a szolgáltatásban elérhető szolgáltatások kiegyenlítésére használható, vagy arra fedezetként szolgál.

Bankkártyás fizetés

A VoxPay által biztosított bankkártyás fizetés, az OTP Mobil Kft. SimplePay kártyaelfogadó rendszerét, valamint a Borgun kártyaelfogadó, illetve a Barion kártyaelfogadoó rendszerét használja.

Barion kártyás fizetés esetén a szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/201

A sikeres fizetés tényéről a Vásárló minden esetben a hagyományos bankkártyás fizetéssel megegyező csatornákon keresztül értesítést kap.

A kártyaregisztráció a Barion vagy a SimplePay kártyaelfogadó oldalán történik, mely során a Felhasználó regisztrálja kártyáját a Barion vagy a SimplePay kártyaelfogadó rendszerében. Kártyaregisztráció során a Szolgáltató (VOXPAY) egy 100,- Ft azaz egyszáz forint értékű próbaterhelést hajt végre a Felhasználó bankkártyája egyenlegének terhére, melyet egyúttal nyomban vissza is térít Felhasználó részére.

Oneclick kártya regisztrációs nyilatkozat:

Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés") egy, a SimplePay által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül.

Az ismétlődő fizetés ún. „eseti hozzájárulásos" típusa minden tranzakció esetében a Vevő eseti jóváhagyásával történik, tehát, Ön valamennyi jövőbeni fizetésnél jóvá kell, hogy hagyja a tranzakciót. A sikeres fizetés tényéről Ön minden esetben a hagyományos bankkártyás fizetéssel megegyező csatornákon keresztül értesítést kap.
Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen VoxPay Szolgáltatás-ban (VoxPay mobilalkalmazás, www.voxpay.hu , www.autopalyamatrica.hu) Ön az itt található felhasználói fiókjából kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül menjenek végbe.

Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Kereskedő, sem a SimplePay nem fér hozzá.
A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltatójával (SimplePay) szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.

Jelen tájékoztatót átolvastam, annak tartalmát tudomásul veszem és elfogadom.

Recurring kártya regisztrációs nyilatkozat:

Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a SimplePay által
biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a
regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket
lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül.

Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a
sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen webshopban (VoxPay mobilalkalmazás, www.voxpay.hu , www.autopalyamatrica.hu) kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása és az Ön tranzakciónként hozzájárulása nélkül a Kereskedő által kezdeményezve történjenek.
Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően
történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Kereskedő, sem a SimplePay nem fér hozzá.

A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért
közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltatójával (SimplePay) szemben
bármilyen igényérvényesítés kizárt.

Sikeres kártyaregisztráció után a VoxPay alkalmazásban egyetlen kattintással vásárolhat, kártyaadat vagy jelszó megadás nélkül. 

Jelen tájékoztatót átolvastam, annak tartalmát tudomásul veszem és elfogadom.

A regisztrált kártyával kapcsolatos módosítást/törlést a VoxPay alkalmazásban, vagy a www.voxpay.hu oldalon bejelentkezve teheti meg a Felhasználó.

  1. Szolgáltatás tárgya:

    A Szolgáltató által nyújtott VoxPay szolgáltatás, a NMFSZ által értékesített (országos parkolás, autópálya-matrica), központosított mobil értékesítésű szolgáltatáson alapul. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel kötött egyedi viszonteladói szerződés alapján a Szolgáltató jogosult szolgáltatások közvetítésére. A VoxPay alkalmazáson keresztüli díjfizetés a Felhasználó bankkártyáját, vagy előre feltöltött egyenlegét terhelheti. A Szolgáltatást a VoxPay alkalmazáson keresztül biztosítja a Szolgáltató.

  2. ÁSzF célja

    A VoxPay ÁSzF a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejvő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdésekben Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül irányadóak.

  3. Voxpay szolgáltatás elérhetőségei

    A Voxpay egy integrált rendszer, amely részszolgáltatások időben bővülő összessége.
    Az összes alapszolgáltatás elérhető a Voxpay mobil alkalmazásban Android és IOs (IPhone) platformon (VoxPay néven)
    Az Autopálya-matrica szolgáltatás önállóan elérhető web felületen (PC) és mobil web felületen (www.autopalyamatrica.hu)
    A VoxPay szolgáltatás adminisztratív, információs valamint kiegészítő flotta beállítási funkciói elérhetők WEB felületen és mobil web felületen (www.voxpay.hu)

  4. Általános rendelkezések

    Felhasználók a szolgáltatást mobiltelefonjukon vehetik igénybe, vagy más Internetre kapcsolódó számítógépen. Szolgáltató a parkolási zóna meghatározott parkolási tarifáján, valamint jogszabályban meghatározott mértékű autópálya használati díjon felül, további tranzakciós díj ellenében nyújtja a VoxPay parkolás és autópálya-matrica szolgáltatást, mely mértéke a mindenkori díjszabásokban megtekinthető.

  5. A viszonteladás kizárása

    A Felhasználók a VoxPay szolgáltatás keretén belül kizárólag csak saját használatára jogosultak termékeket vásárolni, nem jogosultak azonban viszontértékesítési tevékenység folytatására. Szolgáltató jogosult azonnali hatállyal kizárni azt a Felhasználót, amennyiben a tudomására jut a viszonteladás ténye.

  6. Távollevők között kötött szerződésről, és az elállás jogáról

    A szolgáltatás nyújtását a Szolgáltató a Vásárlás létrejöttét követően azonnal megkezdi. Ezért a Felhasználót, a távollévők között kötött szerződéstől való elállás joga a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szerint nem illeti meg.

  7. Technikai követelmények

    VoxPay applikáció használatához a minimum rendszerkövetelmény:

    • Android 5.0
    • IOS 13

     

    Figyelem!
    A korábbi alapokon nyugvó Xamarin keretrendszer támogatása megszűnt 2024. január 1-től. 

    Felelősség kizárása: a korábbi 3.0.0. verziószám előtti Xamarionos rendszert futtató eszközökkel történő alkalmazás használat esetén semmilyen garanciát nem vállalunk a működésre, kompatibilitásra, adatvesztésre vagy egyéb problémákra vonatkozóan.

  8. Regisztráció

    A Szolgáltató kizárja felelősségét a regisztráció során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért, ugyanakkor az ezzel kapcsolatosan felmerülő kárának megtérítését követelheti a Felhasználótól. A Felhasználónak bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult a Felhasználó valódiságát ellenőrizni.

    A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Felhasználó VoxPay regisztrációját visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a regisztráció során a megadott adatokkal történő bármilyen visszaélés gyanúja esetén.

    Felhasználó tudomásul veszi, hogy amennyiben a 18. életévét még nem töltötte be, a VoxPay szolgáltatásban történő regisztrációjához és a jelen ÁSZF szerinti szerződés megkötéséhez törvényes képviselője hozzájárulása szükséges. A Szolgáltató ezen törvényes képviselői hozzájárulás elmaradásából eredő károkért és hátrányos jogkövetkezményekért nem felel.

    A Felhasználót teljes körű felelősség terheli a VoxPay szolgáltatás regisztrációjához tartozó felhasználónév és jelszó párossal, illetve azon keresztül történő mindennemű tevékenységgel kapcsolatban. A Felhasználó vállalja, hogy haladéktalanul értesíti a Szolgáltató ügyfélszolgálatát adatainak bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén. A jelszó tárolásából vagy a felhasználónév és a jelszó harmadik személy részére való átadásából fakadó károkért a Szolgáltató nem felel.

    Felhasználók a jelen ÁSZF szerinti VoxPay Regisztráció során, a regisztráció befejező lépéseként kattintással magukra nézve kötelezőnek fogadják el a jelen ÁSZF-et, valamint adatkezelési szabályzatot is.

    Felhasználó tudomásul veszi, hogy a VoxPay szolgáltatást csak akkor jogosult használni, ha az ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek fogadta el.

  9. Felhasználói útmutató – igénybe vehető szolgáltatások

    Az alkalmazásban jelenleg elérhető szolgáltatások:

    • országos közületi parkolás díjfizetés
    • magyarországi autópálya-matrica vásárlás
    • közlekedési mobiljegy vásárlás
    1. Alkalmazás funkciói:
      • Regisztráció:
        Facebook fiókkal, Google+ fiókkal, Apple ID-vel, valamint e-mail cím, és választott jelszó –t támogat a regisztráció. A regisztráció a felhasználó számára VoxPay fiókot eredményez.

      • Beállítások
        Fiók

        Jelszó változtatás: e-mail címmel történt regisztráció esetén használható
        Telefonszám: mobilszám opcionális megadása (telefonhívással, SMS-sel indított parkolás esetén elengedhetetlen)
        Nyelv: nyelvváltás funkció - elérhető nyelvek: Magyar/Angol
        Értesítések kezelése: push és e-mail értesítések kezelése
        Fiók törlése: felhasználói fiók törlése

        Fizetési beállítások
        Fizetési mód: fizetési módkiválasztása. Választható fizetési módok: bankkártya zárolással, bankkártya+fedezet, VoxPay egyenleg, Főnök fizet.
        VoxPay egyenleg: virtuális számla egyenleg feltöltés, mely fedezetként, vagy vásárlási egyenlegként használható - mobil készüléken regisztrált bankkártyával lehet feltölteni, másutt bankkártyával, vagy online utalással.
        Bankkártyák kezelése: bankkártya regisztrálás/törlés – az alkalmazás kártyaadatokat nem tárol, kártyaregisztráció a SimplePay biztonságos kártyaelfogadó oldalán történik.
        Számlázás: számlázási címek megadása.

        Egyéb beállítások
        Járművek: gépjármű regisztrálás, járműkategória/felségjel/rendszám megadása
        Ügyfélkód: meghatározott előnyt jelent az aktiválásakor. Ügyfélkód egy-egy akcióban, vagy üzleti partnertől kapható
        Kijelentkezés: kilépteti a felhasználót, a bejelentkezés oldalra

      • Üzenetek
        Információk, tájékoztató üzenetek listája

      • Napló
        korábbi tranzakciók listája, időrendi sorrendben. Kattintással láthatók az egyes tételek részletes adatai.

      • Infók
        GYIK: a VoxPay szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő kérdések – válaszok összefoglalója
        ÁSZF: Általános Szerződési Feltételek
        Adatvédelem: Adatvédelmi tájékoztató
        Céginformációk: Szolgáltató cégadatai
        Értékelés: store értékelés elérése az alkalmazásból
        Ajánlás: a megadott e-mail címre rövid pozitív ajánlót küld a rendszer az alkalmazással kapcsolatban

Mi szükséges a VoxPay alkalmazás használatához?

  • Mobileszköz (minimum IOS 13 vagy Android 5.0 rendszer)
  • Internetkapcsolat
  • Gyors regisztráció (vagy facebook/Google/Apple ID+ bejelentkezés)
  • Belépés után regisztrált bankkártya, vagy feltöltött VoxPay egyenleg.
  • Szolgáltatástól függően regisztrált járművek.
  • Szolgáltatástól függően mobilszám megadása

 

Fizetési módok

  • Regisztrált bankkártya
    A VoxPay szolgáltatás bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express kártyákat elfogadja. Több bankkártya is regisztrálható, és vásárláskor változtatható melyikkel szeretnénk fizetni.
  • Bankkártya zárolással
    Vásárláskor a rendszer az adott szolgáltatáshoz tartozó díjat zárolja. (pl. parkolás esetén a zónához rendelt maximális időhöz tartozó összeg és a tranzakciós díj kerül zárolásra a parkolás idejére. ) A szolgáltatás lezárásakor csak a tényleges díj kerül terhelésre, a különbözet visszakerül a számlára. A különbözet banki jóváírása általában egy nap, de esetenként több is lehet. Amennyiben a kártya egyenlege nem elegendő a zároláshoz, akkor a díjfizetés nem történik meg, a szolgáltatás sem élesedik.
  • Bankkártya+fedezet
    Vásárláskor a bankkártya terhelése utólag, a szolgáltatást követően történik meg. Fedezetet az előre feltöltött VoxPay egyenleg aktuálisan rendelkezésre álló összege biztosítja. (pl. a parkolási idő maximum annyi lehet, amennyit a VoxPay egyenlegben elérhető összeg biztosít) Az egyenleg összege csökken, ha a bankkártya nem terhelhető a szolgáltatás díjával. Ekkor a szolgáltatás (pl,. parkolás) díját nem a bankkártyáról, hanem a VoxPay egyenlegről vonja le a rendszer. Induláskor érdemes ezt feltölteni 3-5000 Ft-ra – és csökkenés esetén ismét feltölteni.
  • VoxPay egyenleg
    VoxPay egyenleg egy előre feltölthető virtuális számla, amely a regisztrált felhasználóhoz van rendelve. A vásárlások az egyenleget terhelik. A feltöltés történhet az alkalmazásból regisztrált bankkártyával, vagy a www.voxpay.hu weblapon bankkártyával, és online utalással. Értesítési értékhatártár megadható a voXpay egyenleg menüpontban. A csökkenő egyenlegről e-mail értesítést küld a rendszer. Pl.: a parkolási idő maximum annyi lehet, amennyit a VoxPay egyenlegben elérhető összeg biztosít.
  • Főnök fizet
    Céges flotta, vagy több autóval rendelkező Felhasználó esetén alkalmazható. Ezt választva a Felhasználó azt jelzi, hogy a parkolási, díjat a költségvállaló (Főnök) fizeti. Felhasználó számára fizetési mód akkor elérhető, ha Főnök már engedélyezte a Felhasználó részére a költségvállalást a megadott autóra. Főnök ezt a vállalást a szolgáltatás weboldalán - www.voxpay.hu – oldalon teheti meg. A Főnök által beállított számlázási adatok érvényesek.

 

Hogyan kaphatok számlát a tranzakciókról?

  • Számlázás
    Számlaigény esetén vásárlás előtt kötelező megadni a számlázási adatokat. Több számlázási cím is megadható – és a vásárlás folyamatában kiválasztható. A számla elérhetőségét e-mailben is megkapja a Felhasználó. A számla nyomtatva hiteles. Parkolás: havi összesített számla készül
  • Havi (összesített számla): A tárgyhó díjfizetéseiről egyetlen számla készül, mely tartalmazza a tárgyhónap hónap összes költségét. A számla mellé elérhető a tételes riport, mely tartalmazza az egyes díjtételeket.
  • Egyedi számla: vásárlás után a visszaigazolással együtt kapja meg a Felhasználó.
  • Nem kér számlát: ebben az esetben nem készül ÁFA-s számla.
  • A Vásárló elfogadja és tudomásul veszi, hogy a számlaadatok megadásának időpontjától szerepelnek a tételek az ÁFA-s számlán.

 

Cégek számára is egyszerűen kezelhető

    Nincs külön szerződéskötés, vagy hosszas regisztrációs folyamat.
    Egyszerűen, gyorsan kezelhető és könnyen átlátható felület a www.voxpay.hu oldalon keresztül. Kedvező díjak, számos díjmentes kényelmi és adminisztratív funkció elérhető a hatékony szolgáltatás érdekében. Olyan ingyenes szolgáltatásokat nyújt, melyek máshol díjkötelesek.
  • Online ügyintézés
    A weboldalon egyszerűen felvihetők a vállalkozás számlázási adatai, elérhetőségei. Járművek és felhasználói adatok. A rendszer automatikusan intézi az adminisztrációhoz szükséges feladatokat. A vásárolt szolgáltatások áttekinthetősége, rendelkezésre álló riportok rengeteg időt és energiát megtakarítanak.
  • Egyenlegkezelés
    A bankkártya regisztráción túl Vállalkozások számára a VoxPay egyenleget javasoljuk, mely egy előre feltöltött virtuális számla. A számla feltöltése villámgyors és egyszerű. Weboldalon keresztül utalással vagy bankkártyával kényelmesen intézheti egyenlegének feltöltését. Feltöltés bankkártyás fizetéssel - azonnali jóváírás Feltöltés átutalással - Átfutási idő: 5-10 percen belül (bank nyitvatartási időben)

 

Díjak
A VoxPay alkalmazás letöltése díjmentes. VoxPay rendszer használata során a megvásárolt szolgáltatás után tranzakciós díjat, vagy kényelmi díjat számítunk fel. A szolgáltatások díjszabását az ÁSZF melléklete tartalmazza.

VoxPay Parkolás

Mi szükséges a VoxPay parkoláshoz?

  • Regisztrált felhasználó (e-mail, Facebook, Google fiók, Apple ID belépés)
  • Regisztrált rendszám.
  • Regisztrált bankkártya, vagy feltöltött VoXpay egyenleg vagy külső költségvállaló
  • Parkolás indításhoz az adott zónához tartozó maximális parkoláshoz szükséges összeggel kell rendelkezni a bankkártyán, vagy az egyenlegen– ellenkező esetben időkorlátot jelent a parkolásra vagy nem indítható a parkolás

 

Hogyan tudok parkolni az alkalmazással?
Mobilalkalmazás használatához Internet kapcsolat szükséges. Parkolás indítás módjai:

  • GPS - automatikus zóna-meghatározás
  • kézi zónakód megadással,
  • kedvenc helyek listájából kiválasztva
  • SMS indítással
  • Telefonhívással történő indítással

Amennyiben nincs Internet kapcsolat, akkor az alkalmazás felajánlja a parkolás indítást telefonhívással, vagy SMS küldéssel.

 

Hogyan tudok parkolni automatikus GPS zóna-meghatározással?
GPS – automatikus zóna-meghatározás: a zónakódot a GPS automatikusan meghatározza és megjeleníti a térképen. A Felhasználó módosíthatja pozícióját a térképen, ekkor zónától függően a zónakód is módosulhat. Az aktuális zóna adatai megjelennek a képernyőn. A fizetési beállításokat parkolás indítás előtt ellenőrizheti, vagy módosíthatja a Felhasználó.

Az elindított parkolás adatai megjelennek a képernyőn, valamint a leállítás lehetősége. Automatikus hosszabbítás bekapcsolható. Elérhető a Hol parkolok gomb, amely a térképen megmutatja az autó helyzetét, és útvonaltervet készít. A leállítás után a képernyőn megjelennek a befejezett parkolás adatai, költségei. A zóna egy gombnyomással kedvencekhez elmenthető.

Hogyan tudok parkolni kézi zónakód megadással?
Parkolás indítás kézi zónakód megadással: a jármű regisztrált adatait megjeleníti az alkalmazás, manuálisan meg kell adni a négyjegyű zóna kódot, majd elindítani a parkolást.

Az elindított parkolás adatai megjelennek a képernyőn, valamint a leállítás lehetősége. Automatikus hosszabbítás bekapcsolható. Elérhető a Hol parkolok gomb, amely a térképen megmutatja az autó helyzetét, és útvonaltervet készít. A leállítás után a képernyőn megjelennek a befejezett parkolás adatai, költségei. A zóna egy gombnyomással kedvencekhez elmenthető.

Hogyan tudok parkolni telefonhívással?
Parkolás indítás telefonhívással:
Kizárólag akkor érhető el ez a funkció, ha a Felhazsnáló a (magyar) telefonszámát megadta az alkalmazásban.
Felhasználó a VoxPay Parkolás alkalmazásból, vagy a szám közvetlen hívásával indít vásárlást +36-1-999-0633 majd a telefon billentyűzetén megadja a parkolási zóna kódot. Az automata a megadott parkolási zóna kód alapján visszaigazolja a parkolás indítását. Telefonhívás esetén az automata sikeres parkolás indítás visszajelzése alapján tekinthető sikeresnek a parkolási azonosító megléte.
A parkolás befejezése ugyanezen telefonszám hívásával történik, híváskor az automata visszajelzi a parkolás leállítását.

Hogyan tudok parkolni SMS küldéssel?
Kizárólag akkor érhető el ez a funkció, ha a Felhazsnáló a (magyar) telefonszámát megadta az alkalmazásban.
Felhasználó a VoxPay Parkolás alkalmazásból indít SMS-t, vagy közvetlen SMS küldéssel, a következő telefonszámra +36-30-555-5559 Az üzenet tartalma a 4 jegyű zóna kód.
Amennyiben nem a már regisztrált rendszámra kíván parkolást indítani, a 4 jegyű zóna kód után szóköz, majd a rendszámot szükséges írni.
Az SMS parkolás díját növeli a két válasz SMS díja.
A parkolás leállítása szintén SMS küldéssel történik, a +36 30 555-5559 számra a STOP szó elküldésével. A sikeres leállításról SMS értesítést kap a Felhasználó, a parkolási tranzakció adataival.

Zárttéri parkolás

  • Behajtáskor őrizze meg a kapott parkolójegyet
  • Kihajtás előtt fizessen alkalmazásból – zónakód és parkolójegy küldése – várja meg a visszaigazolást
  • Kihajtáskor helyezze be a parkoló jegyet a leolvasóba (rendszámfelismeréssel ellátott zárttéri rendszer esetén a sorompó automatikusan nyílik)

 

Céges flotta
Flottakezelés egyszerűen
Céges flotta és családi parkolásnál alkalmazható egy speciális fizetési mód: „Főnök fizet”. Ha ezt állítja be a parkoló személy (Tag), akkor a parkolási díját nem ő, hanem „Főnök” fizeti, aki lehet egy szervezet, egy cég (ill. képviselője) vagy a családfő. Főnök azzal a fizetési móddal fizeti a teljes díjat, amelyet magának beállított. Főnök előre megadja VoxPay számára azt is, kiknek a parkolási költségét hajlandó fizetni (költségvállalás tagok/autók részére).
A flottakezelés előnye az, több parkoló személy díjfizetését egy személy tudja fizetni, költségként elszámolni, áttekintést nyerni a Tagok parkolásairól, egyszerűsíteni egy közösség összes parkolását.
A flottakezelés beállításához egyrészt a Tagoknak megfelelő fizetési beállítása szükséges, másrészt a „Főnök”, mint költségvállaló engedélyezését is be kell állítania. A flottakezelés pontos beállítását megtalálja itt: http://www.voxpay.hu/

Parkolás hosszabbítás
Közületi parkolás esetén használható. A parkolás hosszabbítást parkolásindítás után lehet aktiválni alkalmazásból történő indítás esetén.
Az automatikus parkolás hosszabbítás bekapcsolható a Beállítások-parkolási beállítások- Egyszeri hosszabbítás checkbox bejelölésével. Ebben az esetben minden elindított parkolás automatikusan egyszeri hosszabbítással indul el.

Zónától függően, a parkolás időtartama maximalizálva van, melyet az adott zónát üzemeltető Önkormányzat határoz meg. Zónától függően a maximális parkolási időtartam 180, 240 perc, vagy időkorlát nélküli. Minden parkolás hosszabbítás egy külön tranzakciónak minősül. Felhasználó tudomásul veszi, és elfogadja, hogy a VoxPay Parkolás szolgáltatásban a parkolés hosszabbítás csak egy alkalomra.
Amennyiben az egyszeri parkoláshosszabbítás lejár, új parkolst szüksges indítani.

Mire használható a „Hol parkolok” funkció?
Parkolás indítását követően a „Hol parkolok?” mutatja az parkolás helyét a térképen. A beépített térkép navigációjával útvonalat tervezhetünk.

Elfelejtett parkolás leállítás figyelmeztetés (béta)
Parkolás beállításokban elérhető funkció. Folyamatban lévő parkolás esetén figyelmeztet, ha úgy érzékeli – a parkolásnak vége, de elfelejtettük leállítani.
Működése nagyban függ a helyadatok és ertesítések engedélyezésétől.

Lejárati értesítések
Alkalmazásból internetkapcsolattal indított parkolás esetén választhatóan 5, 10, 15 perccel a parkolás vége előtt figyelmeztetést (App Notify-t) küld a rendszer. Parkolás végén minden esetben figyelmeztet a lejáratra.

Kedvencek használata.
Kedvencek: Többször használt zónakód eltárolható, elnevezhető, így könnyen előhívható a menüből. Kedvencek lista megkönnyíti parkoláskor a Zónakód megadását azzal, hogy a korábbi parkolásnál megadott emlékeztető kifejezéseket mutatja. Nem kell a Zónakódot a parkolóhelyen keresgélni és megadni, hanem elég a megfelelő emlékeztetőt kiválasztani a listából.

Tudok-e több rendszámot regisztrálni?
Igen, az alkalmazásban több gépjárművet, rendszámot is lehet regisztrálni.

Tudok-e másik telefonról parkolást használni, mint amelyikről regisztráltam?
Igen, lehetséges. A második telefon esetében a regisztráláskor megadott e-mail címmel és jelszóval be kell lépni. Az alkalmazás beszinkronizálja a fiókhoz tartozó profilt - és ezt követően az alkalmazás ugyanúgy használható, mint a korábbi készüléken. Ugyanakkor SMS vagy telefonos parkolás indításhoz mindig az aktuális telefonszám beállítása szükséges.

Lehet-e külföldi rendszámú autót regisztrálni?
Igen, lehetséges külföldi rendszámot megadni. Figyelni kell a felségjel pontos megadására.

VoxPay autópálya-matrica

Mi szükséges az autópálya-matrica vásárláshoz?

  • Regisztrált felhasználó (e-mail, Facebook, Google fiók, vagy Apple ID belépés)
  • Regisztrált rendszám.
  • Regisztrált bankkártya, vagy a díjfizetéshez elegendő feltöltött VoXpay egyenleg

Hogyan tudok autópálya-matricát vásárolni?
A VoxPay alkalmazásban regisztrált rendszámra vásárolhatunk autópálya-matricát.
Válasszuk ki a szükséges matrica típust
A vásárlási képernyőn módosíthatjuk az érvényesség kezdetét, az alapértelmezett számlázási és fizetési módot a tranzakcióra vonatkozóan.
Vásárlás gombbal indítjuk a képernyőn látható adatokkal a vásárlást. A vásárlást követő visszaigazoló képernyőn győződjünk meg arról, hogy az autópálya-matrica érvényesítése sikeres volt. Az autópálya-matrica sorszámot tartalmazó visszaigazolás és/vagy igazoló e-mail elmaradása esetén felhasználó nem hajthat az autópályára.

Matrica lejárat – értesítés
Az autópálya-matrica érvényességének lejárata előtt a rendszerünk e-mailben értesíti a Felhasználót.

Érvényesség lekérdezés
Lekérdezhető, van-e érvényes autópálya-matrica az adott rendszámra. Máshol vásárolt autópálya-matricák is lekérdezhetőek, az alábbi feltételekkel: az érvényesség lekérdezése kizárólag a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. viszonteladói hálózatában online vagy SMS-ben vásárolt e-matricákra vonatkozik. A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. weboldalán, értékesítési pontjain, ügyfélszolgálatain, vagy viszonteladó partnereinél (pl.: benzinkutak, utazási irodák) vásárolt matrica érvényessége nem kérdezhető le ezen a felületen.

Lehet-e külföldi rendszámra magyarországi autópálya-matricát vásárolni?
Igen, külföldi rendszámra is vásárolható magyarországi autópálya-matrica. Figyelni kell a felségjel pontos megadására.

Autópálya-matrica típusok:

Napi (1 napos) autópálya matrica:
Magyarország összes fizetős útszakaszára, a vásárlás napján a vásárlás pillanatától éjfélig érvényes. Elővétel esetén a vásárláskor megjelölt napon 0 órától éjfélig érvényes.

Heti (10 napos) autópálya matrica:
Magyarország összes fizetős útszakaszára érvényes a vásárló által megjelölt kezdő és további 9 napra, összesen 10 egymást követő naptári napra, a 10. nap 24. órájáig. 

Havi autópálya matrica: 
Magyarország összes fizetős útszakaszára érvényes a vásárló által megjelölt kezdő naptól a következő hónapban számát tekintve a kezdő nappal megegyező nap 24 óráig; ha ez a nap a lejárat hónapjában hiányzik, a hónap utolsó napjának 24. órájáig.

Éves vármegyei autópálya matrica:
A vásárló által megadott vármegye összes útjára, valamint a határos vármegyék irányába az első csomópontig. Érvényes a tárgyév első napjától a tárgyévet követő év január 31. napjának 24 órájáig. Érvényességi időtartamon belüli vásárlás esetén a vásárlás időpontjától biztosít úthasználati jogosultságot. (Decemberi elővásárlásban megvásárolt vármegyei e-matrica következő év január 01-től érvényes.)

Éves országos autópálya matrica: 
Ez az éves matrica Magyarország összes fizetős útszakaszára érvényes. Érvényes a tárgyév első napjától a tárgyévet követő év január 31. napjának 24 órájáig. Érvényességi időtartamon belüli vásárlás esetén a vásárlás időpontjától biztosított az úthasználati jogosultság. (Decemberi elővásárlásban megvásárolt éves országos e-matrica következő év január 01-től érvényes.)

Kötelezettségek:

A Szolgáltató kötelezettsége
A szolgáltató a vásárlás időpontjától biztosítja a megrendelt szolgáltatást, kérésre számlát ad, a szolgáltatás nyújtásáról igazolást ad.

A Felhasználó kötelezettségei, felelőssége
A felhasználó felel a regisztrációs vagy vásárlási folyamatban általa megadott e-mail cím érvényességéért, és a regisztrációkor az általa választott jelszó illetéktelenek előtt való titokban tartásáért. A felhasználó kötelezettsége a szolgáltató felé azonnal jelezni az azonosítójával való mindenféle jogosulatlan használatot.
Felhasználó felelőssége ellenőrizni, hogy a megfelelő zónakóddal indul a parkolás.
Felhasználó felelőssége a helyes parkolási adatok megadása: rendszám, ország, gépjármű típus.

Éves e-matrica elővásárlás 2022-ben
Elővásárlásban értékesített éves országos autópálya matrica és éves vármegyei autópálya matrica feltételek: 2022 december 01-től elővásárlás során vásárolt éves autópálya matrica érvényessége: 2023. január 1-től 2024. január 31-ig tart.

Felelősség kizárása:

Szolgáltató nem felel a Felhasználó regisztrált bankkártya, vagy egyenleg problémájából adódó parkolás indítás, leállítás, vagy hosszabbítás okozta károkért.

Szolgáltató nem felel a közreműködő mobilszolgáltatók, pénzintézetek, partnerek, valamint egyéb személyek érdekkörében – a rendes működésből, vagy a működés során előálló mulasztásból – a Felhasználót a VoxPay szolgáltatást igénybevétele során ért károkért. A Felhasználó kártérítési igényét közvetlenül a kárt okozó harmadik személlyel szemben jogosult érvényesíteni.

Szolgáltató a nem rendeltetésszerű működéséből keletkező károkért kártérítési felelősséget nem vállal.

Amennyiben a VoxPay szolgáltatás nem üzemel, de a parkoló automaták lehetővé teszik a szolgáltatási díj megfizetését, a Felhasználó nem mentesül a díjfizetés alól.

A Szolgáltató semmilyen módon nem felel a parkolási díjaknak a jogszabályi változásból eredő emelkedéséért. Szolgáltató jogosult továbbá a tranzakciós díjat az egyoldalú szerződésmódosítás szabályainak (VoxPay Parkolás Általános Szerződési Feltételek 3. pontja) betartása mellett szabadon megváltoztatni.

Szolgáltató nem vállal felelősséget amennyiben a Felhasználó szerződésben foglaltakat részben, vagy egészben nem tartja be.

Helytelen adatokkal történő parkolás okozta károkért a Szolgáltató kártérítési felelősséget nem vállal.

Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben Szolgáltatónak fel nem róható okból a VoxPay Parkolás igénybevétele meghiúsul, vagy nem megfelelő módon történik meg

VOXPAY KÖZLEKEDÉSI MOBILJEGY

A Szolgáltató A NMZrt-vel kötött viszonteladói szerződés alapján az NMZrt viszonteladójának minősül, és így a személyszállítás keretében Közlekedési mobiljegy értékesítésére jogosult, melyek típusát az ÁFSz Hirdetményében határozza meg. Közlekedési Mobiljegynek nevezzük a NMZrt Törvény 2. § c) pontja szerinti személyszállítási szolgáltatás igénybevételéhez szükséges elektronikus közlekedési jegyeket. Ezen Közlekedési mobiljegyek az NMZrt szolgáltatói által lefedett valamennyi közterületen (Terület) igénybe vehetőek.

A Szolgáltató és a Felhasználó között a Közlekedési mobiljegy – a VoxPay Rendszeren keresztül, az ott elérhető fizetési módok igénybevételével történő - megvásárlása esetén szerződés jön létre, amely alapján a Felhasználó a Hirdetményben megtalálható mindenkori Díjtáblázatban szereplő díj megfizetésével válik jogosulttá a közlekedési szolgáltatások igénybevételére.

A Felhasználó a VoxPay rendszeren megvásárolt Közlekedési mobiljegyért annak mindenkori díját köteles megfizetni. A Szolgáltató a jegy ellenértékén kívül semmilyen egyéb díjat (kényelmi díj, jutalék, stb.) nem számol fel a Felhasználó felé.

A Hirdetményben található Díjtáblázat tartalmazza a VoxPay Rendszerben megvásárolható aktuálisan érvényben levő Közlekedési mobiljegyek listáját, valamint azok vételárát. A Szolgáltatónak jogában áll az elérhető Közlekedési jegyek körét bármikor módosítani, akár úgy, hogy értékesítésüket megszünteti, akár úgy, hogy a Felhasználók számára új fajta Közlekedési mobiljegyek megvásárlását teszi elérhetővé. Ilyen esetekben a Szolgáltató a módosításokat a Hirdetményben elérhető Díjtáblázatban mind a Szolgáltató honlapján, mind pedig a VoxPay applikációban egyaránt közzéteszi. A Közlekedési jegyek vételárának módosítása a közzététel időpontjában lép hatályba, így a VoxPay rendszerben mindenkor az aktuálisan érvényben levő Közlekedési mobiljegyek, és azok érvényes vételára olvasható.

A Közlekedési mobiljegy megvásárlásának menete
A VoxPay rendszerben a Felhasználó a Közlekedési mobiljegy csempére kattintva vásárolhat Közlekedési mobiljegyet. A vásárláshoz a Felhasználó köteles az alábbiakban kért adatait a VoxPay rendszerben megadni. A Felhasználó az adatait a valóságnak megfelelően köteles megadni az általa választott okmánytípusnak megfelelően, és ezen adatok helyességéért, érvényességéért, pontosságáért és hiánytalanságáért a továbbiakban kizárólag csak a Felhasználó tehető felelőssé.

Közlekedési mobiljegy díjfizetése
1000 Ft alatti közlekedési mobiljegy vásárlás esetén, az első vásárlást követő tranzakciók csak előre feltöltött VoxPay egyenlegből történhetnek.

Közlekedési mobiljegy típusaVálaszthatóan megadandó adat típusa
Havi Budapest bérlet
nem természetes személyeknek
Havi Budapest bérlet
természetes személyeknek
Félhavi Budapest bérlet
nem természetes személyeknek
Félhavi Budapest bérlet
természetes személyeknek
Havi Budapest bérlet
közoktatásban tanulóknak
Félhavi bérlet közoktatásban tanulóknak
Volánbusz-BKSZ bérletigazolvány száma
Kártya formátumú vezetői engedély száma
Általános bérletigazolvány száma
Útlevél száma
Személyazonosító igazolvány száma
362/2011 (XII. 30.) Korm. rendelet szerinti oktatási igazolvány száma, amely lehet diákigazolvány vagy pedagógus igazolvány száma
Havi Budapest bérlet
felsőoktatásban tanulóknak
362/2011 (XII. 30.) Korm. rendelet szerinti oktatási igazolvány száma, amely lehet diákigazolvány vagy pedagógus igazolvány száma
Személyazonosító igazolvány száma
Kártya formátumú vezetői engedély száma
Útlevél száma
Magyar igazolvány száma
Magyar hozzátartozói igazolvány száma
Havi Budapest bérlet kisgyerekeseknekKisgyermekes bérletigazolvány száma
Havi Budapest bérlet nyugdíjasoknakNyugdíjas bérletigazolvány száma
Budapest hetijegy
Budapest 72 órás jegy
Budapest 24 órás jegy
Személyazonosító igazolvány száma
Kártya formátumú vezetői engedély száma
Útlevél száma
Általános bérletigazolvány száma
Volánbusz-BKSZ bérletigazolvány száma
Diákigazolvány száma
Budapest Repülőtéri vonaljegy
(időalapú jegy)
Tatabánya menetjegy elővételben
(időalapú jegy)
Nem szükséges egyéb adat megadása
Tatabánya 10 napos összvonalas bérlet
Tatabánya Napijegy
Személyazonosító igazolvány száma
Kártya formátumú vezetői engedély száma
Útlevél száma
Általános bérletigazolvány száma
Diákigazolvány száma

Amennyiben a fenti adatok bármelyike hiányzik, a Közlekedési mobiljegy nem vásárolható meg.

A Felhasználó a Közlekedési mobiljegy megvásárlása előtt köteles alaposan tájékozódni a Közlekedési mobiljegy jogosultsági és használati feltételeiről, a kedvezmények igénybevételére vonatkozó szabályairól, a Közlekedési mobiljeggyel igénybe vehető közlekedési eszközök listájáról, valamint a Közlekedési mobiljegy időbeli, vagy egyéb érvényességi feltételeiről az érintett közlekedési szolgáltató általános szerződési feltételeiben és szabályzatában. Egy Felhasználó több ugyanolyan típusú Közlekedési mobiljegyet is vásárolhat egyetlen tranzakcióval. Kivételt képez ez alól az időalapú Közlekedési mobiljegy, amelyből egy tranzakcióval egyszerre csak egy vásárolható. Az egymástól különböző típusú Közlekedési mobiljegyeket külön tranzakciókkal lehet csak megvásárolni.

Kizárólag a Felhasználót terheli a felelősség a számára megfelelő, és általa jogszerűen használható mobiljegy megvásárlásáért. A Szolgáltató nem vonható felelősségre semmiféle olyan esetben, ha a Felhasználó a Közlekedési mobiljegy megvásárlásakor nem az igényének megfelelő jegyet vásárolta meg; kedvezményes mobiljegy esetén nem felel meg az adott kedvezmény kritériumainak; bármilyen okból nem jogosult az általa kiválasztott mobiljegyet megvásárolni; bármilyen módon sérti az adott közlekedési szolgáltató szabályait, szerződési feltételeit. A Szolgáltató semmilyen módon nem vállal felelősséget olyan esetekben sem, amikor a Felhasználó a fentebb említett szabályok megszegéséből eredően pénzbírságban, vagy bármilyen egyéb büntetésben részesül, vagy egyéb számára hátrányos jogkövetkezmény sújtja. A VoxPay rendszer nem ellenőrzi, hogy a Felhasználó rendelkezik-e már az adott településre, útvonalra még érvényben lévő Közlekedési mobiljeggyel.

A Felhasználónak első lépésként annak a településnek a nevét kell a VoxPay rendszerben ellenőriznie, szükség esetén megváltoztatnia arra, ahol a Közlekedési mobiljegyet szeretné használni (alapértelmezés Budapest). Ezután a megvásárolni kívánt Közlekedési mobiljegy kategóriáját kell megadnia (például vonaljegy, bérlet, stb), majd a megadott kategórián belül kell kiválasztania a megfelelő Közlekedési mobiljegy típusát (például Budapest 24 órás jegy). Ezután a Felhasználó megadhatja a választott Közlekedési mobiljegy érvényességének kezdő dátumát (év, hónap, nap). Alapértelmezett kezdő dátum a jelenlegi időpont, így ha a vásárlást követően kezdődik az utazás, akkor ez a megadás átléphető. Ezt követően, ahol ez szükséges, a megfelelő személyazonosító okmányok, vagy igazolványok számát is meg kell adni.

Következő lépésben a Felhasználónak ellenőriznie kell a VoxPay Rendszerben a fizetési módot, amivel a Közlekedési mobiljegy árát meg kívánja fizetni. Ha a beállított (alapértelmezett) érték nem felel meg, akkor változtatni kell. Végül a VoxPay rendszer kiírja a Felhasználó által kiválasztott Közlekedési mobiljegy adatait. Ezután válik lehetségessé a választott opciónak megfelelően kifizetni a kiválasztott Közlekedési mobiljegy vételárát.

A Közlekedési mobiljegy sikeres megvásárlásáról a Felhasználó értesítést kap a Szolgáltatótól. Amennyiben a Felhasználó ilyen értesítést nem kap, akkor köteles az adott menetjegyet egyéb módon megvásárolni. Az ennek elmulasztásából eredő, a Felhasználót ért bármilyen hátrányért, jogi következményekért a Szolgáltató nem vonható felelősségre.

Ha a Felhasználó a Közlekedési mobiljegye érvényességi dátumát azonnalinak jelölte meg, a vásárlás időpontjától számítva legkorábban 2 perc múlva válik a mobiljegye érvényessé, és utazáshoz használhatóvá. Az érvényesség kezdő dátumát a Szolgáltató utólag már nem tudja módosítani, ezért annak helyességéért csak a Felhasználható tehető felelőssé. A Felhasználó jogosult a megvásárolt Közlekedési mobiljegyét két alkalommal másik mobileszközre átmozgatni. Új mobil eszköznek számít az is, ha az applikációt kitörli, majd újra letölti telefonjára. További átmozgatás már csak személyesen lehetséges a közlekedési szolgáltató ügyfélszolgálatán.

Mivel a Felhasználó csak akkor válik jogosulttá az utazásra, ha a Közlekedési mobiljegy sikeres megvásárlásáról szóló értesítést a Szolgáltatótól megkapta, Felhasználó köteles a Közlekedési mobiljegyet a tervezett utazása előtt megvásárolni. Ha a sikeres vásárlásról szóló visszaigazolás nélkül kezdi meg Felhasználó az utazást, ennek jogkövetkezményeiért a Szolgáltató nem vonható felelősségre. Ha a Felhasználó a Közlekedési mobiljegyét utazás közben, vagy utazás után vásárolja meg, az nem teszi őt visszamenőleg jogosulttá az utazásra, így ezen utazása jogosulatlannak minősül, ami a pótdíj, vagy egyéb bírságok megfizetését vonhatja maga után.

A Közlekedési mobiljegy visszaváltása
Az érvényességi ideje kezdetéig bármikor visszaváltható minden sikeresen megvásárolt Közlekedési mobiljegy, kivéve az azonnali érvényességű Közlekedési mobiljegyeket. Szabályszerű visszaváltás esetén a Felhasználó az általa megfizetett vételárat minden esetben visszakapja. A Közlekedési mobiljegy vételára a Felhasználó számára abban az esetben is visszafizetésre kerül, ha a Szolgáltató a sikeresen megvásárolt jegyet a megvásárlástól számított 2 percen belül technikai okokból visszaváltani kényszerül.

A szerződés megszűnésének különleges oka
Amennyiben a Szolgáltató viszonteladói szerződése az NMZrt-vel bármilyen okból megszűnik, a Felhasználó és a Szolgáltató között a Közlekedési mobiljegy vásárlására vonatkozó jelen ÁFSz szerinti szerződés automatikusan semmissé válik.

Számlakibocsátási szabályok
Fizetés előtt a Felhasználó jogosult arra, hogy a VoxPay rendszerben magánszemély, illetve jogi személy részére számlát kérjen a Közlekedési mobiljegy megvásárlásáról. Jogi személy nevére azonban nem jogosult számlát kérni olyan Közlekedési mobiljegyek megvásárlásáról, amelyek szociálpolitikai menetdíj támogatást tartalmaznak. Különös tekintettel az alábbi Közlekedési mobiljegy típusokra:

  • Havi Budapest bérlet nyugdíjasoknak
  • Havi Budapest bérlet kisgyerekeseknek
  • Havi és Félhavi Budapest bérlet közoktatásban és felsőoktatásban tanulóknak

 

Abban az esetben, ha a Felhasználó a Budapest Havi jogi személyként kíván számlát kérni, a Budapest Havi bérlet nem természetes személyeknek elnevezésű Közlekedési mobiljegyet vásárolhatja meg.

Az Ügyfélpanaszok kezelési szabályai
A Felhasználó az interneten, az NMZrt. közvetlenül elérhető felületén keresztül követheti az általa igénybe vett központosított mobil értékesítési szolgáltatásokat, valamint közvetlen panaszkezelési szolgáltatást is igénybe vehet. Panaszával leginkább közvetlenül a Szolgáltató ügyfélszolgálatához érdemes fordulnia. A Felhasználó az alábbi módokon nyújthatja be panaszait a Szolgáltatónak:
a) Írásban, postai úton a Szolgáltatónak címezve az alábbi címre: 1037 Budapest, Bécsi ú1 269
b) Elektronikus levélben az alábbi e-mail címre megküldve: ugyfelszolgalat@voxinfo.hu
c) Telefonon, munkanapokon 8:30 és 17:00 óra között a következő telefonszámon: 06-1 225-7603

Záró rendelkezések:

Felhasználó panaszával közvetlenül a Szolgáltató ügyfélszolgálatához fordulhat:
Voxinfo Kft.
Cím: 1037 Budapest Bécsi út 269
Telefon: 06-1-225-7603.
e-mail: ugyfelszolgalat@voxinfo.hu

Felhasználó, a szolgáltatással kapcsolatos panaszait a Szolgáltató köteles 15 napon belül kivizsgálni és az eredményről tájékoztatni az Ügyfelet.

Budapesti Békéltető Testület
Székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.

 

Nyereményjáték:

Tudomásul veszi, hogy az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával autópálya-matrica vásárlás esetén automatikusan részt vesz Téli nyereményjátékunk sorsolásán, valamint elfogadja a Játék szabályzatát. A Nyereményjáték részletes Játékszabályzata itt érhető el.

 

I. számú melléklet:

VoxPay Parkolás kondíciós lista 2024.06.01-től

Díj típusDíjakEgység
Parkolás tranzakciós díj95Ft/tranzakció
Parkolás hosszabbítása95Ft/tranzakció
Egyenleg feltöltés0Ft
Válasz SMS25Ft/SMS
SMS értesítés parkolás lejáratról 25Ft/SMS
Számlázási díj:0Ft

A feltüntetett árak bruttóban értendők, tartalmazzák az ÁFA-t

 

A 2024-től érvényes autópálya-matrica díjak és tranzakciós költségek

Díjkategória

Napi

Heti

Havi

Éves országos

Éves vármegyei

 D1

5 150 Ft + 410 Ft

6 400 Ft+ 500 Ft

10 360 Ft + 640 Ft

57 260 Ft + 2 240 Ft

 6 660 Ft + 540 Ft

 D1M

2 570 Ft + 270 Ft

3 200 Ft + 350 Ft

5 180 Ft + 450 Ft

57 260 Ft + 2 240 Ft

 6 660 Ft + 540 Ft

 D2

7 310 Ft + 460 Ft

9 310 Ft + 540 Ft

14 670 Ft +  750 Ft

81 280 Ft + 2 720 Ft

 13 330 Ft + 770 Ft

 U

5 150 Ft + 410 Ft

6 400 Ft+ 500 Ft

10 360 Ft + 640 Ft

57 260 Ft + 2 240 Ft

6 660 Ft + 540 Ft

 

 

VoxPay service General Terms and Conditions


Valid since: 01-06-2024

Information of service provider
Voxinfo Kft.
Address: 1037 Budapest, Bécsi út 269.
Tax number: 12180439-2-41
Company registration number: 01-09-562739
Hereinafter referred to as: Service provider, as a retailer of Nemzeti Mobilfizetési Zrt.

Definitions, terms:

User:
Any natural person, legal entity, unincorporated business, or any other organization that establishes a contractual relationship with the Service Provider for the use of the VoxPay service.

Application
A free mobile application that provides access to the service made available by the Service Provider for mobile phones and tablets.

VoxPay service The mobile payment service that is subject to the agreement between the Service Provider and the User, and which is provided by the Service Provider, marketed by Nemzeti Mobilfizetési Zrt., and is based on centrally administered services sold via mobile devices. In addition to the VoxPay application, the User has access to the unique functions available through the http://www.voxpay.hu and http://www.autopalyamatrica.hu websites.

T&Cs
Contains all annexes to these General Terms and Conditions, including any future amendments.

Mobile device
A smart phone, tablet, or any other device capable of mobile communication and mobile data transfer.

VoxPay Parking service
With the VoxPay Parking service, the User can pay for public space parking and parking in certain indoor parking lots, country-wide, in accordance with the provisions of this agreement.

VoxPay motorway vignette purchase
With the VoxPay motorway vignette service, the User can purchase Hungarian motorway vignettes, in accordance with the provisions of this agreement.

NMFSZ – Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
Nemzeti Mobilfizetési Zrt. is the national mobile payment organization designated by law.

Mobile Payment System
The Mobile Payment System is the unified national mobile payment system operated by the NMFSZ.

Parking duration
The time between starting and stopping the VoxPay Parking service.

Transaction fee:
Parking: A constant fee to be paid per parking in addition to the cost of the parking duration; contains the constant fees of both the Service Provider and NMFSZ.
Motorway vignette purchase: A fee to be paid in addition to the cost of the motorway vignette; varies depending on the vignette type.

Minimal parking duration
The shortest period of time that is billed when parking is started. 15 minutes.

Parking zone
An area of a paid parking zone with a unique zone code. The zone code is a four-digit number which can be found on parking ticket machines.

Parking ID: The confirmation identification code sent by the VoxPay Parking system when parking is successfully started. Vignette serial number: The confirmation identification code sent when the motorway vignette is validated

VoxPay balance
A prepaid balance that can be charged from the application via debit card or by logging in to the voxpay.hu website and using a debit card or online credit transfer. The balance can be used to pay or cover for services available through the VoxPay service.

Payment via debit card
A debit card payment service provided by VoxPay, which uses the debit system of OTP Bank.
To register to the debit system website of OTP Bank, Users must provide a password in addition to their debit card information. This completes the registration to the OTP Bank debit system. Only OTP Bank can access and manage the debit card information.
After the debit card had been successfully registered, the VoxPay application can be used to make purchases without having to provide the debit card information or the password.
The User can use the VoxPay application or log in to the www.voxpay.hu website to modify/delete the information of the registered debit card.

  1. The object of the service:

    The VoxPay service provided by the Service Provider and marketed by Nemzeti Mobilfizetési Zrt. (country-wide parking, motorway vignettes) is based on centrally administered services sold via mobile devices. The Service Provider is entitled to act as retailer of services on basis of a special retail agreement with Nemzeti Mobilfizetési Zrt. Payment through the VoxPay application charges the User’s debit card, prepaid balance. The Service Provider uses the VoxPay application to make the Service available to Users.

  2. General provisions

    Users can use their mobile devices to access the service.
    The Service Provider, in addition to the specified parking fee rate of parking zones and the motorway usage fees set out by legislation, charges a transaction fee for its VoxPay parking and motorway vignette purchase service; for rates see the current pricing of services.

  3. Disclosure, scope of the T&Cs

    The T&Cs are available through the voxpay.hu website or the VoxPay mobile application.

    Accepting the T&Cs is a prerequisite for the User to use the VoxPay service. Registration in the VoxPay application or on the voxpay.hu website operated by the Service Provider shall be deemed acceptance of the T&Cs.

    The agreement is concluded for an indefinite period.

    The Service Provider reserves the right to amend the entire General Terms and Conditions or any of its provisions. The Service Provider is obligated to notify the Buyer of any unilateral amendments 15 days before said amendment becomes effective.

    The Service Provider is entitled to change the rates in Annex I and is obligated to publish information on the change through the VoxPay service and its website. The T&Cs of VoxPay and any amendments thereof become effective upon publication. The T&Cs shall remain in force as long as the Service Provider makes the VoxPay service available.

    Termination, cancellation of the agreement

    The Buyer may cancel the agreement by making a written declaration to the Service Provider. The notice period is 8 days. Declarations of cancellations must be sent to the customer service of the Service Provider.

  4. Data management

    The data protection and data management policies are available via the following link: www.voxpay.hu/Home/DataProtection

  5. Exclusion of resale

    Under the VoxPay service Users are only entitled to purchase products for their own exclusive use; however, they are not entitled to carry out any resale activities. The Service Provider is entitled to expel any User with immediate effect upon becoming aware of their resale activities.

  6. Distance contracting and the right of withdrawal

    The Service Provider shall make the service available immediately upon Purchase. For this reason the User is not entitled to the right of withdrawal under Government Decree 17/1999 (II. 5.) on Distance Contracting.

  7. System requirements

    Minimum system requirements for the VoxPay application:

    • Android 5
    • IOS 13
  8. Registration

    The Service Provider excludes any liability for damages incurred due to entering incorrect, erroneous, or false information or e-mail address during registration, and is entitled to claim compensation from the User for any damages arising therefrom. The User can review and modify provided information at all times. The Service Provider is entitled to delete any manifestly incorrect or false information, and to review the validity of the User’s registration in case of any doubt.

    The Service Provider reserves the right to deny the VoxPay registration of the User, especially if the User has entered false or incomplete information, or is suspect of any misuse of information provided during registration.

    The User acknowledges that if younger than 18 years old, he/she requires the consent of a legal guardian to register for the VoxPay service and to conclude an agreement in accordance with these T&Cs. The Service Provider shall not be liable for any damages or adverse legal consequences incurred due to the lack of guardians’ consent.

    The User shall bear full responsibility for any activities carried out using the username and password of the VoxPay service registration, or carried out through the registration. The User is obligated to notify the customer service of the Service Provider without delay in case of any unauthorized use of their information or any other violation of data security. The Service Provider shall not be liable for any damages incurred due to improper storage of the password or the passing of the username and password to a third party.

    Users registering for VoxPay in accordance with these T&Cs accept to be bound by these T&Cs and the data management policy during the last step of the registration process.

    The User acknowledges that he/she only becomes eligible to use the VoxPay service upon accepting to be bound by the T&Cs.

  9. User guide – available services

    Services currently available through the application

    • Payment for parking in public areas and in certain indoor parking lots
    • Purchase of Hungarian motorway vignettes
    1. Functions of the application:
      • Registration:
        Via a Facebook or Google+ account or e-mail address, with a password entered by the User.

      • Settings
        Account

        Change password: Only available if the registration is associated with an e-mail address
        Phone number: Providing a phone number is optional (necessary to start parking sessions via phone calls)
        Language: Change language function – available languages: Hungarian/English

        Payment options
        Payment method: Select a payment method. Available payment methods: Debit card payment via escrow, debit card payment via coverage, Voxpay balance, the Boss pays
        VoxPay balance: Charge the virtual balance, which is used as coverage or for making purchases – charged via registered debit card
        Manage debit cards: Register/delete a debit card – the application does not store any debit card information, cards are registered through the secure debit system website of OTP Bank
        Billing: Provide a billing address

        Other options
        Vehicles: Register vehicles, set vehicle category/country code/license plate number
        Client code: Gives a certain advantage during activation. Client codes are made available as part of promotions or are received from business partners
        Logout: Logs the User out and links to the login page

      • Messages
        List of informative messages

      • Log
        Lists previous transactions in chronological order. Clicking on an item reveals detailed information.

      • Information
        FAQ: A summary of frequently asked questions regarding the VoxPay service – and their answers
        T&Cs: General Terms and Conditions
        Privacy: Privacy notice
        Company information: Company information of service provider
        Rating: Access to app store rating from the application
        Recommend: The system sends a short positive recommendation of the application to the specified e-mail address

What is required to use the VoxPay application?

  • Mobile device (minimum IOS 13 or Android 5 OS)
  • Internet access
  • Quick registration (login via Facebook/Google+)
  • After login, a registered debit card or a prepaid VoxPay balance.
  • A registered vehicle, depending on service.
  • Providing a mobile phone number, depending on service.

 

Payment methods

  • Registered debit card
    VoxPay accepts MasterCard, Maestro, Visa and American Express cards issued by any bank. Users may register multiple debit cards and select which one they would like to pay with upon purchase.
  • Debit card payment via escrow
    On purchase, the system puts the service fee into escrow (e.g. when parking, the service fee for the maximum parking time of the given zone and a transaction fee are put into escrow for the duration of the parking). When the service ends, only the actual fee is debited, the margin is transferred back to the account.
    It usually takes a day or, on occasion, more for the bank to credit the margin to the account. If the debit card balance is insufficient for the escrow, the fee is not charged and the service is not activated.
  • Debit card payment via coverage
    On purchase, the debit card is charged after the service is completed. The amount available on the prepaid VoxPay balance covers the fee (e.g. maximum parking time is as much as the sum available on the VoxPay balance covers).
    The available sum is only reduced if the debit card cannot be charged for the service fee. In this case, the system does not charge the service (e.g. parking) fee to the debit card but to the VoxPay balance. A 3-5000 HUF charge is recommended at start – refilling as becomes necessary.
  • VoxPay balance
    The VoxPay balance is a prepaid virtual account associated with a registered user. Purchases are charged to the balance. Charges can be made from the application using a registered debit card or from the www.voxpay.hu website using a debit card or online credit transfer. A purchase limit can be set via the VoxPay balance menu item. The system shall send e-mail notification of any decrease of the balance.
    E.g. maximum parking time is as much as the sum available on the VoxPay balance covers.
  • The Boss pays
    Available for company fleets and for Users with multiple vehicles.
    By choosing this option, the User indicates that parking is paid for by a designated purchaser (Boss). The payment method is only available to the User if the Boss has already enabled purchasing for the given vehicle.
    The Boss can register for these purchases on the service website - www.voxpay.hu
    Billing information set by the Boss applies.

 

How can I get an invoice for the transaction?

  • Billing
    If the User requires an invoice, billing information must be provided before the purchase is made. Multiple billing addresses can be provided and chosen on purchase. The invoice is made available to the User via e-mail. The invoice is considered valid when printed. Parking: A consolidated monthly invoice is generated
  • Monthly (consolidated invoice): A single invoice is generated for the payments of the month concerned, containing the total cost of the given month. An itemized invoice, containing individual fees, is also available.
  • Individual invoice: The User receives it upon purchase with the confirmation.
  • No invoice required: No VAT invoice is generated.
  • The Buyer acknowledges and accepts that items appear on the VAT invoice after billing information has been provided.

 

Makes management easy for companies as well

    No contract or lengthy registration process is necessary.
    A simple, fast to use and easy to understand interface available on the www.voxpay.hu website
    Favorable prices, numerous convenience features and administrative functions which come free of charge and which ensure efficient service. VoxPay provides a number of free services that are subject to fees with other providers.
  • Online services
    The billing and contact information of the company can be uploaded simply through the website. This includes vehicles and user information. The system automatically manages administrative tasks.
    The accessibility of purchased services and the availability of reports save a great deal of time and energy.
  • Balance management
    Beyond debit card registration, we recommend that Companies use the VoxPay balance, a prepaid virtual account. Making payments to the account is fast and simple. It can be recharged comfortably via credit transfer or debit card through the website.
    Recharge via debit card – immediately credited
    Recharge via credit transfer – lead time: 5-10 minutes (during bank hours)

 

Fees
The VoxPay application can be downloaded at no charge. We charge a transaction or convenience fee for purchasing services using the VoxPay system. See the annex of the General Terms and Conditions for the pricing of services.

VoxPay parking

What is required to use VoxPay parking?

  • Registered user (e-mail, Facebook, or Google+ login)
  • Registered license plate number
  • Registered debit card, prepaid VoxPay balance, or purchase by third party
  • - To start parking, the debit card or balance must contain a sum equivalent to the maximum parking fee of the given zone – otherwise parking will have a time limit or it may not be started at all

 

How can I park using the application?
Using the mobile application requires an active internet connection. Methods of starting a parking session:

  • GPS - automatic zone recognition
  • Manually entering the code of the zone
  • Choosing from a list of favorites
  • Via text message
  • Via phone call
If there is no active internet connection, the application suggests starting parking via phone call or text message.

 

How can I park using automatic GPS zone recognition?
GPS – automatic zone recognition: The GPS automatically recognizes the zone code and displays it on the map. The User may modify its position on the map; the zone code will adjust accordingly. The information of the current zone will be displayed on the screen. Payment options can be reviewed and modified by the User before starting parking.

The information of the started parking session and the option to stop are displayed on the screen. Automatic extension can be activated. A “Where did I park?” button is also available to show the position of the car on the map and calculate a route.
After stopping, the screen will display the information and cost of the parking. The zone can be saved to favorites with the push of a button.

How can I park by manually entering the zone code?
Starting parking by manually entering the zone code: The application will display the registered data of the vehicle; the User must manually enter the four-digit zone code and start parking.

The information of the started parking session and the option to stop are displayed on the screen. Automatic extension can be activated. A “Where did I park?” button is also available to show the position of the car on the map and calculate a route.
After stopping, the screen will display the information and cost of the parking. The zone can be saved to favorites with the push of a button.

How can I start parking via phone call?
Starting a parking session via phone call:
The User can start parking by calling +36-1-999-0633 directly or from the VoxPay application, and then using the phone’s keypad to enter the parking zone code. The automatic system will confirm starting the parking session based on the parking zone code entered by the User. If starting a parking session via phone call, the parking ID is only considered valid upon the automatic system confirming the successful start.
Stop the parking session by calling the same number, whereupon the automatic system will confirm the end of the parking session.

How can I start parking via text message?
The User can start parking by sending a text to +36-30-555-5559 directly or from the VoxPay application. The text must contain the four-digit zone code.
Start a parking session for a vehicle other than the registered vehicle by putting a space after the four-digit zone code and entering the license plate number.
The cost of parking via text message is increased by the charges of the two confirmation messages.
Stop the parking session by sending another text to +36 30 555-5559 containing the word STOP. The User will receive a text message confirming the successful stop of the parking session and the information of the parking transaction.

Indoor parking

  • Hold on to the parking ticket you receive upon entry
  • Pay using the application – provide the zone code and parking ticket number – wait for confirmation
  • Place the parking ticket in the scanner upon exit (the barrier gate will automatically open if the indoor parking system is capable of license plate recognition)

 

Company fleet
Fleet management made simple
A special payment option is available for company fleets and family parking. “The Boss pays.” If the parking person (Member) chooses this option, the parking fee is paid by the “Boss,” who can be an organization, a company (or its representative), or the head of a household. The full fee will be paid using the payment method set by the Boss. The Boss will also set, in advance, for VoxPay, whose parking will be paid for (purchasing for members/vehicles).
The benefit of fleet management is that one person can pay for the parking of multiple people, recognize their fees as expenses, have oversight of Members’ parking, and simplify the total parking of a community.
To activate fleet management, Members must select the appropriate payment settings and the “Boss,” as purchaser must enable the option. Access fleet management settings at: http://www.voxpay.hu/

Parking extension
Parking extension: Can only be used for public space parking. Parking extension can be activated after parking has been started if it has been started from the application. Parking has a maximum time limit based on the given zone. Based on the given zone, maximum time limit can be 180 minutes, 240 minutes, or no time limit. Each parking extension is a separate transaction. The User acknowledges and accepts that, under the VoxPay parking service, the maximum time limit is 240 minutes regardless of the parking zone, and can be extended only once.

What is the “Where did I park?” function for?
After parking has been started, the “Where did I park?” function shows the location of the parked vehicle on the map. The integrated navigation system can be used to calculate a route.

“Forgot to stop a parking” notification (beta)
The function is available in the parking settings. If there is ongoing parking, this function will notify the User when it perceives that parking had ended but the session has not been stopped.

Expiration notifications
Using an active internet connection, the User can have the system send a notification (App Notify) 5, 10, or 15 minutes before the expiration of the parking ticket. It will always send an expiration notification when the parking session ends.

Using “Favorites”
Favorites: Zone codes used multiple times can be saved and named, thus made easy to load from the menu. The “Favorites” list makes entering the zone code easier by displaying phrases entered during a previous parking. There is no need to search for or enter the zone code at the parking lot, only to select the appropriate reminder from the list.

Can I register multiple license plate numbers?
Yes, multiple vehicles and license plate numbers can be registered.

Can I start a parking session from another phone than the one I registered with?
Yes, it is possible. You have to log in on the other phone with the e-mail address and password you used for registration. The application will synch the account with the profile – then the application can be used the same way as on the previous device. At the same time, the current phone number must be updated to start parking sessions via text or phone call.

Can I register a car with a foreign license plate?
Yes, foreign license plates can be registered. Careful attention must be paid to entering the country code.

VoxPay motorway vignette

What is required to purchase motorway vignettes?

  • Registered user (e-mail, Facebook, or Google+ login)
  • Registered license plate number
  • Registered debit card or prepaid VoxPay balance with enough money for the payment

 

How can I purchase a motorway vignette?
The VoxPay application can be used to purchase a motorway vignette for a registered license plate number.
Choose the vignette you require.
Use the selection screen to modify the beginning of validity, and the default billing and payment methods for the transaction.
Click the purchase button to buy the vignette with the data displayed on the screen. After the purchase has been made, the confirmation screen will show if that motorway vignette’s validation was successful. If no confirmation and/or confirmation e-mail containing the serial number of the motorway vignette is received, the User cannot drive onto the motorway.

Vignette expiration notification
Our system will notify the User via e-mail before the motorway vignette expires.

Querying validity
Information on whether the given license plate number has a valid motorway vignette associated with it can be queried. The validity of motorway vignettes purchased using other systems can be queried with the following conditions: Only the validity of e-vignettes purchased online or via text through the retailer network of Nemzeti Mobilfizetési Zrt. can be queried. The validity of vignettes purchased through the website, sales locations, customer service providers, or retailers (e.g. gas station, travel agencies) of Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) cannot be queried via this interface.

Can I purchase a Hungarian motorway vignette for a foreign license plate number?
Yes, Hungarian motorway vignettes can be purchased for foreign license plate numbers. Careful attention must be paid to entering the country code.

Liability:

The Service Provider shall not be liable for any damages arising from motorway vignette purchases or the starting, stopping, or extending of parking sessions due to a problem with the registered debit card or the balance of the User.

The Service Provider shall not be liable for any damages the User may incur during the use of the VoxPay service due to problems caused by – the normal operation or failure of normal operation of – intermediary mobile service providers, financial institutions, partners, or other third parties. The User is only entitled to indemnification directly from the third party responsible for the damages.

The Service Provider shall not be liable for any damages arising from unintended use.

If VoxPay is out of service but service fee payments are made possible by parking ticket machines, the User shall not be exempt from the obligation to pay the fee.

The Service Provider is in no way responsible for the increase of parking fees due to changes in legislation. Furthermore, the Service Provider is entitled to freely modify transaction fees while in compliance with provisions regarding unilateral amendments to the agreement (item 3 of the VoxPay General Terms and Conditions).

The Service Provider shall not be liable in any way if the User fails to comply with the agreement or any of its provisions.

The User is liable for ensuring that the proper zone code is used to start the parking session

The User is liable for correctly providing all data necessary to make parking and motorway vignette purchases: license plate number, country code, vehicle category.

The Service Provider shall not be liable to indemnify the User for damages arising from parking or motorway vignette purchases made using incorrect data.

The Service Provider shall not be liable in any way if the VoxPay service cannot be accessed or is used incorrectly for reasons not attributable to the Service Provider.

Final provisions

Please make any complaints directly to the customer service of the Service Provider:
Voxinfo Kft.
Address: H-1037 Budapest, Bécsi út 269.
Phone: +36-1-225-7603
email: ugyfelszolgalat@voxinfo.hu

The Service Provider is obligated to investigate the User’s complaint about the service within 15 days and to inform the Client of the results of said investigation.

Budapesti Békéltető Testület [Budapest Arbitration Board]
Head office: H-1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Mailing address: H-1253 Budapest, Pf.

 

Annex I:

VoxPay parking, list of conditions valid from 01.06.2024.
Fee type Fees Unit
Parking transaction fee 95 HUF/transaction
Parking extension 95 HUF/transaction
Balance refill 0 HUF
Confirmation text 25 HUF/text
Text notification of expiration 25 HUF/text
Billing fee 0 HUF

 

All prices are gross and include VAT

VoxPay motorway vignettes, list of conditions valid from 01.06.2024.

Price categories

Daily

Weekly

Monthly

Yearly country

Yearly county

 D1

5 150 HUF + 410 HUF

6 400 HUF+ 500 HUF

10 360 HUF + 640 HUF

57 260 HUF + 2 240 HUF

 6 660 HUF + 540 HUF

 D1M

2 570 HUF + 270 HUF

3 200 HUF + 350 HUF

5 180 HUF + 450 HUF

57 260 HUF + 2 240 HUF

 6 660 HUF + 540 HUF

 D2

7 310 HUF + 460 HUF

9 310 HUF + 540 HUF

14 670 HUF +  750 HUF

81 280 HUF + 2 720 HUF

 13 330 HUF + 770 HUF

 U

5 150 HUF + 410 HUF

6 400 HUF+ 500 HUF

10 360 HUF + 640 HUF

57 260 HUF + 2 240 HUF

6 660 HUF + 540 HUF