VoxPay szolgáltatás általános szerződési feltételek


Hatályos: 2024-10-08-tól

Szolgáltató adatai
Voxinfo Kft.
Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 269
Adószám: 12180439-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-562739
A továbbiakban: Szolgáltató, mint a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. viszonteladója

Nemzeti Mobilfizetési Rendszer Hivatalos Viszonteladó
A VoxPay alkalmazás az online autópálya-matrica, a mobilparkolás és a helyi és helyközi tömegközlekedési mobiljegyek értékesítésében a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. hivatalos viszonteladó partnere.

  1. Meghatározások, fogalmak

    Felhasználó

    Minden természetes személy, jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy más szervezet, aki a Szolgáltatóval VoxPay szolgáltatás igénybevételére szerződéses jogviszonyt létesít.

    Alkalmazás

    A Szolgáltató által biztosított, mobiltelefonra vagy táblagépre ingyenesen letölthető mobilalkalmazás, amely hozzáférést biztosít a Szolgáltatáshoz.

    VoxPay szolgáltatás

    Szolgáltató és a Felhasználó közötti szerződés tárgyát képező, a Szolgáltató által nyújtott, és alapvetően a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által értékesített, központosított mobil értékesítési szolgáltatásokon alapuló mobilfizetési szolgáltatás.
    A Felhasználó a VoxPay mobil alkalmazáson kívül, a http://www.voxpay.hu oldalon, valamint a http://www.autopalyamatrica.hu oldalon egyedi funkciókat is elérhet.

    ÁSZF

    A jelen Általános Szerződési Feltételek mellékleteivel együtt, beleértve ezen ÁSZF mindenkori módosításait is.

    Mobileszköz

    Okostelefon, tablet, és egyéb mobilkommunikációra, mobiladatforgalomra képes készülék.

    VoxPay Parkolás szolgáltatás

    A VoxPay Parkolás szolgáltatás keretében a Felhasználó Magyarországon országos szinten, a közterületi és egyes zárttéri parkolási díját tudja kiegyenlíteni, a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel. VoxPay autópálya-matrica vásárlás A VoxPay autópálya-matrica szolgáltatás keretében a Felhasználó magyarországi autópálya-matrica vásárlást vehet igénybe, a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel.

    VoxPay autópálya-matrica vásárlás

    A VoxPay autópálya-matrica szolgáltatás keretében a Felhasználó magyarországi autópálya-matrica vásárlást vehet igénybe a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel.

    VoxPay közlekedési mobiljegy

    A VoxPay Közlekedési mobiljegyek az NMFR Zrt. szolgáltatói által lefedett valamennyi közterületen (Terület) igénybe vehetőek.

    Voxpay szolgáltatás elérhetőségei

    A Voxpay egy integrált rendszer, amely részszolgáltatások időben bővülő összessége.
    Az összes alapszolgáltatás elérhető a VoxPay mobil alkalmazásban Android és IOs (IPhone) VoxPay néven.
    Az autópálya-matrica szolgáltatás önállóan elérhető web felületen (PC) és mobil web felületen (www.autopalyamatrica.hu).
    A VoxPay szolgáltatás adminisztratív, információs, valamint kiegészítő flotta beállítási funkciói elérhetők WEB felületen és mobil web felületen (www.voxpay.hu).

    NMFSZ - Nemzeti Mobilfizetési Zrt.

    A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. törvény által kijelölt nemzeti mobilfizetési szervezet.

    NMFR

    Az NMFSZ által működtetett országosan egységes nemzeti mobilfizetési rendszer.

    Parkolási Időtartam

    A VoxPay Parkolás szolgáltatás elindítása és leállítása között eltelt időtartam.

    Tranzakciós díj

    • Parkolás: a parkolás időtartamán kívül parkolásonként fizetendő fix költség, amely tartalmazza a Szolgáltató által az NMFSZ felé fizetendő fix díjat is.
    • Autópálya-matrica vásárlás: az autópálya-matrica díján felül fizetendő díj, mely matricatípusonként eltérő.

    Minimális parkolási idő

    Az a legrövidebb időtartam, ami parkolás indításakor minimálisan számlázásra kerül: 15 perc.

    Parkolási zóna

    Fizetőövezetben egyedi zónakóddal ellátott övezet. A zónakód egy négyjegyű szám, mely megtalálható a parkolóautomatákon.

    Parkolási azonosító

    Sikeres parkolás indításkor a VoxPay Parkolási rendszer által visszajelzett azonosító (betűkből és számokból álló 10 hosszúságú karaktersorozat)

    Matrica sorszám

    Sikeres autópálya-matrica vásárláskor visszajelzett azonosító.

    Zárttéri parkolás

    Általában nem köztéri parkolás (pl. bevásárlóközpontban, parkolóházban vagy közterületi zárt terekben), ahol sorompó zárja a parkolási területet.

    VoxPay egyenleg

    Előre feltöltött egyenleg, melyet az alkalmazásban bankkártyával vagy a www.voxpay.hu oldalon bejelentkezés után bankkártyával vagy átutalással lehet feltölteni. Az egyenleg az applikációban elérhető szolgáltatások kiegyenlítésére használható, vagy arra fedezetként szolgál.

    Bankkártyás fizetés

    A VoxPay által biztosított bankkártyás fizetés az OTP Mobil Kft. SimplePay, valamint a Borgun, illetve a Barion kártyaelfogadó rendszerét használja.
    Barion kártyás fizetés esetén a szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/201.
    A sikeres fizetés tényéről a Vásárló minden esetben a hagyományos bankkártyás fizetéssel megegyező csatornákon keresztül értesítést kap.
    A kártyaregisztráció a Barion vagy a SimplePay kártyaelfogadó oldalán történik, mely során a Felhasználó regisztrálja kártyáját a Barion vagy a SimplePay kártyaelfogadó rendszerében. Kártyaregisztráció során a Szolgáltató (VoxPay) egy 100,- Ft, azaz egyszáz forint értékű próbaterhelést hajt végre a Felhasználó bankkártyája egyenlegének terhére, amelyet egyúttal nyomban vissza is térít a Felhasználó részére.

    Oneclick és Recurring kártyaregisztrációs nyilatkozat

    Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés") egy, a SimplePay által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül.

    Az ismétlődő fizetés ún. „eseti hozzájárulásos" típusa minden tranzakció esetében a Vevő eseti jóváhagyásával történik, tehát a Felhasználó valamennyi jövőbeni fizetésnél jóvá kell, hogy hagyja a tranzakciót. A sikeres fizetés tényéről Felhasználó minden esetben a hagyományos bankkártyás fizetéssel megegyező csatornákon keresztül értesítést kap.
    Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával Felhasználó hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen VoxPay Szolgáltatásban (VoxPay mobilalkalmazás, www.voxpay.hu, www.autopalyamatrica.hu) Felhasználó az itt található felhasználói fiókjából kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül menjenek végbe.

    A bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Kereskedő, sem a SimplePay nem fér hozzá.
    A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltatójával (SimplePay) szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.
    Sikeres kártyaregisztráció után a VoxPay alkalmazásban egyetlen kattintással vásárolhat kártyaadat vagy jelszó megadása nélkül.

    A regisztrált kártyával kapcsolatos módosítást/törlést a VoxPay alkalmazásban, vagy a www.voxpay.hu oldalon bejelentkezve teheti meg a Felhasználó.

  2. A Szolgáltatás tárgya

    A Szolgáltató által nyújtott VoxPay szolgáltatás, az NMFSZ által értékesített (országos parkolás, autópálya-matrica, közlekedési mobiljegy), központosított mobil értékesítési szolgáltatáson alapul. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel kötött egyedi viszonteladói szerződés alapján a Szolgáltató jogosult a szolgáltatások közvetítésére. A VoxPay alkalmazáson keresztüli díjfizetés a Felhasználó bankkártyáját vagy előre feltöltött egyenlegét terhelheti. A Szolgáltatást a VoxPay alkalmazáson keresztül biztosítja a Szolgáltató.

  3. Az ÁSZF célja

    A VoxPay ÁSZF a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül irányadóak.

  4. VoxPay szolgáltatás elérhetőségei

    A VoxPay egy integrált rendszer, amely részszolgáltatások időben bővülő összessége.
    Az összes alapszolgáltatás elérhető a VoxPay mobilalkalmazásban Android és iOS (iPhone) operációs rendszerrel rendelkező készülékeken egyaránt, VoxPay néven.

    Az autópálya-matrica szolgáltatás önállóan elérhető web felületen (PC) és mobil web felületen (www.autopalyamatrica.hu).

    A VoxPay szolgáltatás adminisztratív, információs, valamint kiegészítő flotta beállítási funkciói elérhetők webfelületen és mobil webfelületen a www.voxpay.hu oldalon.

  5. Általános rendelkezések

    Felhasználók a szolgáltatást mobiltelefonjukon vehetik igénybe vagy más internetre kapcsolódó számítógépen. Szolgáltató a parkolási zóna meghatározott parkolási tarifáján, valamint jogszabályban meghatározott mértékű autópálya használati díjon felül további tranzakciós díj ellenében nyújtja a VoxPay parkolás és autópálya-matrica szolgáltatást, amely mértéke a mindenkori díjszabásokban megtekinthető.

  6. A viszonteladás kizárása

    A Felhasználók a VoxPay szolgáltatás keretén belül kizárólag csak saját használatukra jogosultak termékeket vásárolni, nem jogosultak viszontértékesítési tevékenység folytatására. Szolgáltató jogosult azonnali hatállyal kizárni azt a Felhasználót, amennyiben a tudomására jut a viszonteladás ténye.

  7. Távollevők között kötött szerződésről és az elállás jogáról

    A szolgáltatás nyújtását a Szolgáltató a Vásárlás létrejöttét követően azonnal megkezdi. Ezért a Felhasználót, a távollévők között kötött szerződéstől való elállás joga a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szerint nem illeti meg.

    A vásárlás a „Fizetés” vagy „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A Felhasználó a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) bekezdés a) pontja alapján az elállási jogát, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a megvásárolt termék egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában a megvásárolt szolgáltatást visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni.

  8. Technikai követelmények

    A VoxPay applikáció használatához a minimum rendszerkövetelmény:

    • Android 13
    • iOS 16

    A korábbi alapokon nyugvó Xamarin keretrendszer támogatása megszűnt 2024. január 1-től.

    Felelősség kizárása: a korábbi 3.0.0. verziószám előtti Xamarin-os rendszert futtató eszközökkel történő alkalmazáshasználat esetén semmilyen garanciát a Szolgáltató nem vállal a működésre, kompatibilitásra, adatvesztésre vagy egyéb problémákra vonatkozóan.

  9. Regisztráció

    A Szolgáltató kizárja felelősségét a regisztráció során megadott téves, hibás vagy hamis adatok, vagy e-mail cím megadásából eredő kárért, ugyanakkor az ezzel kapcsolatosan felmerülő kárának megtérítését követelheti a Felhasználótól. A Felhasználónak bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult a Felhasználó valódiságát ellenőrizni.

    A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Felhasználó VoxPay regisztrációját visszautasítsa, így különösen valótlan vagy hiányos adatok megadása, illetve a regisztráció során a megadott adatokkal történő bármilyen visszaélés gyanúja esetén.

    Felhasználó tudomásul veszi, hogy amennyiben a 18. életévét még nem töltötte be, a VoxPay szolgáltatásban történő regisztrációjához és a jelen ÁSZF szerinti szerződés megkötéséhez törvényes képviselője hozzájárulása szükséges. A Szolgáltató ezen törvényes képviselői hozzájárulás elmaradásából eredő károkért és hátrányos jogkövetkezményekért nem felel.

    A Felhasználót teljes körű felelősség terheli a VoxPay szolgáltatás regisztrációjához tartozó felhasználónév és jelszó párossal, illetve azon keresztül történő mindennemű tevékenységgel kapcsolatban. A Felhasználó vállalja, hogy haladéktalanul értesíti a Szolgáltató ügyfélszolgálatát adatainak bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén. A jelszó tárolásából vagy a felhasználónév és a jelszó harmadik személy részére való átadásából fakadó károkért a Szolgáltató nem felel.

    Felhasználók a jelen ÁSZF szerinti VoxPay Regisztráció során, a regisztráció befejező lépéseként kattintással magukra nézve kötelezően elfogadják a jelen ÁSZF-et, valamint adatkezelési szabályzatot is.

    Felhasználó tudomásul veszi, hogy a VoxPay szolgáltatást csak akkor jogosult használni, ha az ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek fogadta el.

  10. Felhasználói útmutató – igénybe vehető szolgáltatások

    Az alkalmazásban jelenleg elérhető szolgáltatások:

    • országos közterületi parkolás díjfizetés
    • magyarországi autópálya-matrica vásárlás
    • közlekedési mobiljegy vásárlás
    1. Regisztráció

      Facebook fiókkal, Google+ fiókkal, Apple ID-val, valamint e-mail cím és választott jelszóval van lehetőség a regisztrációra. A regisztráció a Felhasználó számára VoxPay fiókot eredményez.

    2. Mi szükséges a VoxPay alkalmazás használatához?
      • Mobileszköz (minimum iOS 16 vagy Android 13 operációs rendszer)
      • Internetkapcsolat
      • Gyors regisztráció (vagy Facebook/Google/Apple ID+ bejelentkezés)
      • Belépés után regisztrált bankkártya, díjfizetéshez elegendő feltöltött VoxPay egyenleg vagy külső költségvállaló
      • Szolgáltatástól függően regisztrált járművek
      • Szolgáltatástól függően mobilszám megadása
    3. Menüből elérhető funkciók

      Fiókbeállítások

      • Jelszó megváltoztatása: e-mail címmel történt regisztráció esetén használható
      • Telefonszám: mobilszám opcionális megadása (telefonhívással, SMS-sel indított parkolás esetén kötelező)
      • Nyelv: nyelvváltás funkció - elérhető nyelvek: Magyar/Angol
      • Értesítések kezelése: push és e-mail értesítések kezelése
      • Fiók törlése: felhasználói fiók törlése

      Fizetési beállítások

      Választható fizetési módok:

      • Regisztrált bankkártya
        A VoxPay szolgáltatás bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express kártyákat elfogadja. Több bankkártya is regisztrálható, és vásárláskor változtatható melyikkel szeretnénk fizetni.
      • Bankkártya zárolással
        Vásárláskor a rendszer az adott szolgáltatáshoz tartozó díjat zárolja (pl. parkolás esetén a zónához rendelt maximális időhöz tartozó összeg és a tranzakciós díj kerül zárolásra a parkolás idejére). A szolgáltatás lezárásakor csak a tényleges díj kerül terhelésre, a különbözet visszakerül a számlára. A különbözet banki jóváírása általában egy nap, de esetenként több is lehet. Amennyiben a kártya egyenlege nem elegendő a zároláshoz, akkor a díjfizetés nem történik meg, a szolgáltatás sem élesedik.
      • Bankkártya + fedezet
        Vásárláskor a bankkártya terhelése utólag, a szolgáltatást követően történik meg. Fedezetet az előre feltöltött VoxPay egyenleg aktuálisan rendelkezésre álló összege biztosítja. Pl. a parkolási idő maximum annyi lehet, amennyit a VoxPay egyenlegben elérhető összeg biztosít. Az egyenleg összege csökken, ha a bankkártya nem terhelhető a szolgáltatás díjával. Ekkor a szolgáltatás (pl. parkolás) díját nem a bankkártyáról, hanem a VoxPay egyenlegről vonja le a rendszer. Induláskor érdemes ezt feltölteni 3000–5000 Ft-ra, és csökkenés esetén ismét feltölteni. Amennyiben a bankkártya megterhelhető, úgy a végső parkolási összeg nem az egyenlegről, hanem a bankkártyáról kerül levonásra, az egyenleg mindössze fedezetként szolgál.
      • VoxPay egyenleg
        VoxPay egyenleg egy előre feltölthető virtuális számla, amely a regisztrált felhasználóhoz van rendelve. A vásárlások az egyenleget terhelik. A feltöltés történhet az alkalmazásból regisztrált bankkártyával, vagy a www.voxpay.hu weboldalon bankkártyával és online utalással. Értesítési értékhatár megadható a VoxPay egyenleg menüpontban. A csökkenő egyenlegről e-mail értesítést küld a rendszer. Pl.: a parkolási idő maximum annyi lehet, amennyit a VoxPay egyenlegben elérhető összeg biztosít.

      Részletek:

      A Szolgáltató az Ügyfélszerződés alapján a VoxPay alkalmazásban Ügyfélhez köthető folyószámlát hoz létre, melyhez a VoxPay hozzáférést biztosít Ügyféle részére. A folyószámla létrejöttét követően a Szolgáltató lehetőséget biztosít a VoxPay Ügyfél részére az egyenlegének feltöltésére. Ügyfélegyenleget bankkártyával történő feltöltéssel, bankkártya regisztrációval összekötött feltöltéssel, valamint banki átutalással lehet végezni. A banki átutalással csak www.voxpay.hu weboldalon lehetséges egyenleget feltölteni. A feltöltést követően a VoxPay lehetőséget biztosít a mobilfizetési termékek megvásárlására és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások igénybevételére.

      A feltöltött összeget a Szolgáltató a pénz beérkezése után egyből jóváírja az Ügyfél fiókjában és a teljes összeget a Felhasználó részére bocsájtja feltöltési és kezelési díj nélkül.

      Az ügyfélegyenlegen tárolt fizetőeszköz után a Szolgáltató kamatot nem fizet, a Szolgáltató ügyfél csak Díjak megfizetése céljából költheti az ügyfélegyenlegét, az ügyfélegyenlegen található pénz viszont az ügyfél tulajdona, amit vagy a szerződés megszűnése esetén, a jelen Üzletszabályzatban meghatározott szabályok szerint vehet ki.

      Az egyenleg megszüntetése, illetve visszaszolgáltatása:

      Az összeg teljes mértékben a Felhasználó tulajdona és szabadon rendelkezik vele az applikáción belül, a feltöltést követően a VoxPay lehetőséget biztosít az applikációban elérhető szolgáltatások igénybevételére. A Felhasználó kérésére a Szolgáltató köteles teljes mértékben visszatéríteni térítésmentesen az összeget, amennyiben a Felhasználó nem szeretné felhasználni.

      A Szolgáltató nem biztosít átvezetési lehetőséget a Szolgáltató Ügyfél egyes ügyfélegyenlegei vagy különböző Ügyfelek ügyfélegyenlegei között.

      • Főnök fizet
        Céges flotta vagy több autóval rendelkező Felhasználó esetén alkalmazható. Ezt választva a Felhasználó azt jelzi, hogy a parkolási díjat a költségvállaló (Főnök) fizeti. Felhasználó számára fizetési mód akkor elérhető, ha Főnök már engedélyezte a Felhasználó részére a költségvállalást a megadott autóra. Főnök ezt a vállalást a szolgáltatás weboldalán - www.voxpay.hu – teheti meg. A Főnök által beállított számlázási adatok érvényesek.

      Bankkártyák kezelése

      Bankkártya regisztrálás/törlés – az alkalmazás kártyaadatokat nem tárol, kártyaregisztráció a SimplePay biztonságos kártyaelfogadó oldalán történik.

      Számlázás

      Számlázási címek megadása.

      Hogyan kaphatok számlát a tranzakciókról?

      • Számlázás: számlaigény esetén a vásárlás előtt kötelező megadni a számlázási adatokat. Több számlázási cím is megadható és a vásárlás folyamatában kiválasztható. A számla elérhetőségét e-mailben is megkapja a Felhasználó. A számla nyomtatva hiteles.
        Parkolás: havi összesített számla készül.
      • Havi (összesített számla): a tárgyhó díjfizetéseiről egyetlen számla készül, mely tartalmazza a tárgyhónap összes költségét. A számla mellé elérhető a tételes riport, mely tartalmazza az egyes díjtételeket.
      • Egyedi számla: vásárlás után a visszaigazolással együtt kapja meg a Felhasználó.
      • Nem kér számlát: ebben az esetben nem készül ÁFA-s számla.

      A Vásárló elfogadja és tudomásul veszi, hogy a számlaadatok megadásának időpontjától szerepelnek a tételek az ÁFA-s számlán.

      Autópálya és Parkolás

      • Járművek: gépjármű-regisztrálás – járműkategória, felségjel és rendszám megadása.
      • Parkolási beállítások: automatikus hosszabbítás, lejárati értesítések (5, 10, 15 perc és parkolás végén), elfelejtett parkolás beállítása.

      Közlekedési mobiljegy

      Bemutató: közlekedési mobiljegy vásárlásának, érvényesítésének, valamint az utazástervező funkció bemutatása.

      Információ

      • GYIK: a VoxPay szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő kérdések – válaszok összefoglalója.
      • ÁSZF: Általános Szerződési Feltételek.
      • Adatvédelem: Adatvédelmi tájékoztató.
      • Céginformációk: Szolgáltató cégadatai.
      • Ügyfélszolgálat: a VoxPay ügyfélszolgálatának elérhetősége.
      • Értékelés: App Store vagy Google Play Áruház értékelés elérése az alkalmazásból.
      • Visszajelzés küldése: rövid visszajelzés küldése a Szolgáltatónak közvetlenül az alkalmazás működésével vagy a szolgáltatás minőségével kapcsolatban.
      • Ajánlás: VoxPay alkalmazás letöltésére irányuló meghívás küldése e-mail címre.

      Promóciós kód

      Promóciós kód megadása.

      Figyelmeztetések visszaállítása

      Az alkalmazással kapcsolatos figyelmeztető üzenetek visszaállítása.

      Facebook

      A VoxPay Facebook oldalának elérése.

      Kijelentkezés

      Kilépteti a felhasználót a bejelentkezés oldalra.

    4. Üzenetek

      Információk, tájékoztató üzenetek listája.

    5. Napló

      Korábbi tranzakciók listája, időrendi sorrendben. Kattintással láthatók az egyes tételek részletes adatai.

    6. Díjak

      A VoxPay alkalmazás letöltése díjmentes. A VoxPay rendszer használata során a megvásárolt szolgáltatás után tranzakciós díjat vagy kényelmi díjat számítunk fel. A szolgáltatások díjszabását az ÁSZF melléklete tartalmazza.

  11. VoxPay Parkolás
    1. Mi szükséges a VoxPay parkoláshoz?
      • Regisztrált felhasználó (e-mail, Facebook, Google fiók, Apple ID belépés).
      • Regisztrált rendszám.
      • Regisztrált bankkártya, a díjfizetéshez elegendő feltöltött VoxPay egyenleg vagy külső költségvállaló.
      • Parkolás indításhoz az adott zónához tartozó maximális parkoláshoz szükséges összeggel kell rendelkezni a bankkártyán vagy az egyenlegen – ellenkező esetben időkorlátot jelent a parkolásra vagy nem indítható a parkolás.
    2. Hogyan tudok parkolni az alkalmazással?

      Mobilalkalmazás használatához internetkapcsolat szükséges.
      Parkolás indítás módjai:

      • GPS - automatikus zónameghatározással,
      • kézi zónakód megadásával,
      • kedvenc helyek listájából kiválasztva,
      • SMS indítással,
      • telefonhívással történő indítással,
      • zárt téri parkolás.

      Amennyiben nincs internetkapcsolat, akkor az alkalmazás felajánlja a parkolás indítást telefonhívással vagy SMS küldéssel.

      GPS – automatikus zónameghatározás

      A zónakódot a GPS automatikusan meghatározza és megjeleníti a térképen. A Felhasználó módosíthatja pozícióját a térképen, ekkor zónától függően a zónakód is módosulhat. Az aktuális zóna adatai megjelennek a képernyőn. A fizetési beállításokat parkolás indítás előtt ellenőrizheti vagy módosíthatja a Felhasználó.

      Az elindított parkolás adatai megjelennek a képernyőn, valamint a leállítás lehetősége is. Automatikus hosszabbítás bekapcsolható. Elérhető a „Hol parkolok” gomb, amely a térképen megmutatja az autó helyzetét és útvonaltervet készít. A leállítás után a képernyőn megjelennek a befejezett parkolás adatai, költségei. A zóna egy gombnyomással elmenthető a „Kedvenc helyek” -hez.

      A felhasználó felelőssége ellenőrizni, hogy a megfelelő zónakóddal indul a parkolás, továbbá a helyes parkolási adatok megadása: rendszám, felségjel, gépjármű típus.

      A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel a Felhasználó által igénybe vett GPS helyzetszámítási pontosságából eredő bárminemű közvetlen vagy következményes károkért.

      A helymeghatározás GPS helyzetszámítási pontosságát a szolgáltatás igénybevétele előtt köteles ellenőrizni, és annak pontatlansága esetén köteles a helymeghatározást kézileg pontosítani.

      A GPS jel esetleges pontatlansága miatt, illetve főként parkolási zónák határában minden esetben a felhasználónak kell meggyőződnie arról, hogy a helyes parkolási zóna kerüljön megadásra, a helyes zóna kiválasztása a felhasználó kizárólagos felelőssége.

      Társaságunk fenntartja azon álláspontját, miszerint a GPS alapú helymeghatározás informatív jellegű, a térképes adatbázisok számos esetben eltérhetnek.

      Parkolás indítása kézi zónakód megadással

      A jármű regisztrált adatait megjeleníti az alkalmazás, manuálisan meg kell adni a négyjegyű zónakódot, majd elindítani a parkolást.

      Az elindított parkolás adatai megjelennek a képernyőn, valamint a leállítás lehetősége. Automatikus hosszabbítás bekapcsolható. Elérhető a „Hol parkolok” gomb, amely a térképen megmutatja az autó helyzetét és útvonaltervet készít. A leállítás után a képernyőn megjelennek a befejezett parkolás adatai, költségei. A zóna egy gombnyomással elmenthető a „Kedvenc helyek” -hez.

      Parkolás indítása telefonhívással

      Kizárólag akkor érhető el ez a funkció, ha a Felhasználó a (magyar) telefonszámát megadta az alkalmazásban. Felhasználó a VoxPay Parkolás alkalmazásból vagy a szám közvetlen hívásával indít parkolást a +36-1-999-0633 telefonszámot hívva, majd a telefon billentyűzetén megadja a parkolási zónakódot. Az automata a megadott parkolási zónakód alapján visszaigazolja a parkolás indítását. Telefonhívás esetén a hívásban lévő automata sikeres parkolás indítás visszajelzése alapján tekinthető sikeresnek.

      A parkolás befejezése ugyanezen telefonszám hívásával történik, híváskor az automata visszajelzi a parkolás leállítását.

      Parkolás indítása SMS küldéssel

      Kizárólag akkor érhető el ez a funkció, ha a Felhasználó a (magyar) telefonszámát megadta az alkalmazásban. Felhasználó a VoxPay Parkolás alkalmazásból indít SMS-t vagy közvetlen SMS küldéssel a következő telefonszámra +36-30-555-5559. Az üzenet tartalma a 4 jegyű zónakód.

      Amennyiben nem, a már regisztrált rendszámra kíván parkolást indítani, a 4 jegyű zónakód után szóköz, majd a rendszámot szükséges beírni. Az SMS parkolás díját növeli a két válasz SMS díja.

      A parkolás leállítása szintén SMS küldéssel történik a +36-30-555-5559 számra a STOP szó elküldésével. A sikeres leállításról SMS értesítést kap a Felhasználó a parkolási tranzakció adataival.

      Zárttéri parkolás

      • Behajtáskor őrizze meg a kapott parkolójegyet.
      • Kihajtás előtt fizessen alkalmazásból – zónakód és parkolójegy küldése –, majd várja meg a visszaigazolást.
      • Kihajtáskor helyezze be a parkolójegyet a leolvasóba (rendszámfelismeréssel ellátott zárttéri rendszer esetén a sorompó automatikusan nyílik).
    3. Céges flotta - flottakezelés egyszerűen

      Céges flotta és családi parkolásnál alkalmazható egy speciális fizetési mód: „Főnök fizet”. Ha ezt állítja be a parkoló személy (Tag), akkor a parkolási díját nem ő, hanem a „Főnök” fizeti, aki lehet egy szervezet, egy cég (ill. képviselője) vagy a családfő. Főnök azzal a fizetési móddal fizeti a teljes díjat, amelyet magának beállított. A Főnök előre megadja a VoxPay számára azokat is, akiknek a parkolási költségét hajlandó fizetni (költségvállalás tagok/autók részére).

      A flottakezelés előnye az, hogy több parkoló személy díjfizetését egy személy tudja fizetni, költségként elszámolni, áttekintést nyerni a Tagok parkolásairól, egyszerűsíteni egy közösség összes parkolását.

      A flottakezelés beállításához egyrészt a Tagoknak megfelelő fizetési beállítása szükséges, másrészt a „Főnök”, mint költségvállaló engedélyezését is be kell állítania. A flottakezelés pontos beállítását megtalálja itt: www.voxpay.hu

    4. Smart funkciók, értesítések

      Parkoláshosszabbítás

      Közületi parkolás esetén használható. A parkoláshosszabbítást parkolás indítása után lehet aktiválni, alkalmazásból történő indítás esetén.

      Az automatikus parkoláshosszabbítás bekapcsolható a Beállítások – Parkolási beállítások – Egyszeri hosszabbítás checkbox bejelölésével. Ebben az esetben minden elindított parkolás automatikusan egyszeri hosszabbítással indul el.

      Zónától függően a parkolás időtartama maximalizálva van, melyet az adott zónát üzemeltető Önkormányzat határoz meg. Zónától függően a maximális parkolási időtartam 180, 240 perc vagy időkorlát nélküli. Minden parkoláshosszabbítás egy külön tranzakciónak minősül. Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a VoxPay Parkolás szolgáltatásban a parkoláshosszabbítás csak egy alkalomra szól.

      Amennyiben az egyszeri parkoláshosszabbítás lejár, új parkolást szükséges indítani.

      Elfelejtett parkolás leállítás figyelmeztetés

      Parkolás beállításokban elérhető funkció. Folyamatban lévő parkolás esetén figyelmeztet, ha úgy érzékeli – a parkolásnak vége, de elfelejtettük leállítani.

      Működése nagyban függ a helyadatok és értesítések engedélyezésétől.

      „Hol parkolok” funkció

      Parkolás indítását követően a „Hol parkolok?” mutatja a parkolás helyét a térképen. A beépített térkép navigációjával útvonalat tervezhetünk.

      Lejárati értesítések

      Alkalmazásból internetkapcsolattal indított parkolás esetén választhatóan 5, 10, 15 perccel a parkolás vége előtt figyelmeztetést (App Notify-t) küld a rendszer. Parkolás végén minden esetben figyelmeztet a lejáratra.

      Kedvencek használata

      A többször használt zónakód eltárolható, elnevezhető, így könnyen előhívható a menüből. A Kedvencek lista megkönnyíti parkoláskor a zónakód megadását azzal, hogy a korábbi parkolásnál megadott emlékeztető kifejezéseket mutatja. Nem kell a zónakódot a parkolóhelyen keresgélni és megadni, hanem elég a megfelelő emlékeztetőt kiválasztani a listából.

      Gyakori Kérdések

      • Tudok-e több rendszámot regisztrálni?
        Igen, az alkalmazásban több gépjárművet, rendszámot is lehet regisztrálni.
      • Tudok-e másik telefonról parkolást használni, mint amelyikről regisztráltam?
        Igen, lehetséges. A második telefon esetében a regisztráláskor megadott e-mail címmel és jelszóval be kell lépni. Az alkalmazás szinkronizálja a fiókhoz tartozó profilt, és ezt követően az alkalmazás ugyanúgy használható, mint a korábbi készüléken. Ugyanakkor SMS vagy telefonos parkolás indításhoz mindig az aktuális telefonszám beállítása szükséges.
      • Lehet-e külföldi rendszámú autót regisztrálni?
        Igen, lehetséges külföldi rendszámot megadni. Figyelni kell a felségjel pontos megadására.
  12. VoxPay autópálya-matrica
    1. Mi szükséges az autópálya-matrica vásárláshoz?
      • Regisztrált felhasználó (e-mail, Facebook, Google fiók, vagy Apple ID belépés).
      • Regisztrált rendszám.
      • Regisztrált bankkártya, vagy a díjfizetéshez elegendő feltöltött VoxPay egyenleg vagy külső költségvállaló.
    2. Hogyan vásárolhatok autópálya-matricát?

      A VoxPay alkalmazásban lehetőség van autópálya-matrica vásárlására egy előre regisztrált rendszámhoz. Ehhez válassza ki a szükséges matricát. A kiválasztási képernyőn módosíthatja az érvényesség kezdetét, valamint az alapértelmezett számlázási és fizetési módokat. A vásárlás gombra kattintva megvásárolhatja a matricát a képernyőn megjelenített adatokkal. A vásárlás után a megerősítő képernyő mutatja, hogy az autópálya-matrica vásárlás sikeres volt-e. Ha nem kap megerősítést és/vagy a matrica sorszámát tartalmazó megerősítő e-mailt, a Felhasználó nem hajthat fel az autópályára.

    3. Matrica lejáratára vonatkozó értesítés

      Rendszerünk e-mailben értesíti a Felhasználót az autópálya-matrica lejárta előtt.

    4. Autópálya-matrica érvényességének lekérdezése

      Az autópálya-matrica érvényességének lekérdezése kizárólag a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. viszonteladói hálózatában online vagy SMS-ben vásárolt e-matricákra vonatkozik!

      A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (továbbiakban: NÚSZ) Zrt. oldalán, értékesítési pontjain, ügyfélszolgálatain, vagy viszonteladó partnereinél (pl.: benzinkutak, utazási irodák) vásárolt matrica érvényessége nem kérdezhető le ezen a felületen. Amennyiben a keresett rendszámra nem ad találatot rendszerünk, a NÚSZ Zrt. weboldalán további információ kérhető.

      A NÚSZ Zrt-nél kezdeményezett és végrehajtott bármilyen utólagos változtatás az e-matricában (pl. átírás, visszavásárlás, rendszám vagy díjkategória korrekció) a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. adatbázisában nem jelenik meg. A NÚSZ Zrt. nem tud felelősséget vállalni azokban az esetekben, amikor a keresett rendszámra találatot ad rendszerünk és az üzembentartónak pótdíjesete keletkezik az utólagos változtatás miatt.

      Ennek megfelelően a rendszerünkben indított lekérdezés alapján kapott információk pótdíjas eljárás során nem számítanak hitelt érdemlőnek, és nem használhatók fel.

    5. Vásárolhatok-e magyar autópálya matricát külföldi rendszámra?

      Igen, magyar autópálya-matricák külföldi rendszámra is vásárolhatók. Különös figyelmet kell fordítani azonban az országkód helyes megadására.

  13. VoxPay mobiljegy
    1. Mi szükséges a VoxPay mobiljegy vásárláshoz?
      • Regisztrált felhasználó (e-mail, Facebook, Google fiók, Apple ID belépés).
      • Regisztrált bankkártya, a díjfizetéshez elegendő feltöltött VoxPay egyenleg vagy külső költségvállaló.
    2. Mobiljegy visszaváltása

      A Közlekedési mobiljegy vásárlás szolgáltatásának speciális ügyfélpanasz-kezelési szabályai:

      A Felhasználók elsősorban a Szolgáltató ügyfélszolgálatához fordulhatnak panaszaikkal. A panaszokat írásban, szóban, elektronikus levélben vagy telefonon nyújthatják be az alábbi elérhetőségeken:
      személyesen: 1037 Budapest Bécsi út 269.
      e-mailben: ugyfelszolgalat@voxinfo.hu
      telefonon: +36-1-225-7603

      Telefonon történő panaszbejelentés esetén az ügyintézővel történő telefonbeszélgetés rögzítésre kerül a Felhasználó tájékoztatása után.
      A panaszok kezelésének rendje:

      • a) kizárólag a Szolgáltató hatáskörébe tartozó panasz esetén a Szolgáltató válaszol;
      • b) a közlekedési szolgáltatót is érintő panasz esetén a közlekedési szolgáltató válaszol a Felhasználónak és a Szolgáltatót érintő adatokat továbbítja a közlekedési szolgáltatónak;
      • c) kizárólag a közlekedési szolgáltatót érintő panasz esetén a Szolgáltató továbbítja a panaszt az NMFR Zrt.-nek, aki azt a közlekedési szolgáltatónak továbbítja;
      • d) ha a panasz a közlekedési szolgáltatóhoz érkezik, de kizárólag a Szolgáltatót érinti, a közlekedési szolgáltató továbbítja a panaszt az NMFR Zrt.-nek, aki azt a Szolgáltatóhoz továbbítja.

       

    3. A méltányossági kérelmek kezelésének rendje

      A Szolgáltató segít az NMFR Zrt.-n keresztül a közlekedési szolgáltatóval történő együttműködésben a Közlekedési mobiljegy méltányossági alapon történő kiadásában és visszaváltásában. A Szolgáltató továbbítja a méltányossági kérelmeket az NMFR Zrt.-n keresztül a közlekedési szolgáltatónak, és értesíti a Felhasználót az eljárás eredményéről.

  14. Ügyfélszolgálat

    A Voxinfo Kft. az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolattartás érdekében ügyfélszolgálatot működtet, melyet a Voxinfo Kft. megbízottja felügyel.

    A Voxinfo Kft. egyrészről telefonos ügyfélszolgálatot működtet a bejelentések telefonon történő ügyintézése céljából a megbízottja segítségével. Másrészről az írásbeli kapcsolattartás főleg elektronikus levél útján zajlik, de az ügyfél kérésére postai formában is van lehetőség a kapcsolattartásra.

    A Call Center hatáskörébe a telefonon történő ügyintézés tartozik. Bármely, a Voxinfo Kft. Ügyfélszolgálatát igénybe vevő ügyfél kérdezhet az Voxinfo Kft. által nyújtott szolgáltatásokról és a szerződéskötés feltételeiről telefonon keresztül. Az ügyfélszolgálat minden nap 24 órában elérhető és készséggel áll az ügyfelek rendelkezésére a +36 1-225-7603-as telefonszámon.

    Elektronikus és papíralapú megkeresések a Voxinfo Kft. által biztosított internetes felület, www.voxpay.hu tájékoztatást nyújt mindazon VoxPay Ügyfelek részére, akik a Voxinfo Kft. szolgáltatásaival kapcsolatosan érdeklőnek. Amennyiben az VoxPay Ügyfelek bejelentésüket, megkeresésüket, panaszukat írásos formában (e-mail, posta) kívánják megtenni, úgy ezt a következő elérhetőségeken tehetik meg:
    e-mail cím: ugyfelszolgalat@voxinfo.hu
    levelezési cím: 1037 Budapest, Bécsi út 269.

    A Voxinfo Kft. az írásos formában megtett bejelentést, panaszt, megkeresést, a bejelentés beérkezését követően feldolgozza, és ugyanazon csatornán keresztül értesítést küld a bejelentést tevő VoxPay Ügyfél részére.

    Az ügyfélszolgálatnak személyes, írásos, elektronikus és telefonos úton is lehetősége van a különböző ügyek kezelésére. Az alábbi teendők tartoznak az ügyfélszolgálat hatáskörébe:

    • a) általános információk nyújtása a mobilfizetési termék vásárlási feltételeiről.
    • b) ügyféligények kielégítésével kapcsolatos feladatok ellátása.
    • c) ügyfélszerződéssel kapcsolatos ügyek intézése (szerződéskötés, módosítás, felmondás).
    • d) számlakiegyenlítéssel kapcsolatos feladatok ellátása (tájékoztatás, befizetés fogadása).
    • e) szóbeli bejelentések, észrevételek, panaszok fogadása (elektronikus hibajegy kitöltése).
    • f) fogyasztóvédelemmel kapcsolatos tájékoztatás nyújtása.

     

  15. Felelősség

    A Szolgáltató nem vállal felelősséget az autópálya-matrica vásárlása vagy a parkolás indítása, leállítása, illetve hosszabbítása során felmerülő károkért, ha azok a regisztrált bankkártyával vagy a Felhasználó egyenlegével kapcsolatos problémából erednek.

    A Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen olyan kárért, amelyet a Felhasználó a VoxPay szolgáltatás használata során szenved el, ha azt közvetítők, mobilszolgáltatók, pénzintézetek, partnerek vagy más harmadik felek működése vagy azok hibája okozta. A Felhasználó kártérítésre csak közvetlenül a kárért felelős harmadik féltől jogosult.

    A Szolgáltató nem vállal felelősséget a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.

    Ha a VoxPay szolgáltatás nem elérhető, de a parkolási díjak parkolóautomatákon keresztül fizethetők, a Felhasználó nem mentesül a díjfizetési kötelezettség alól.

    A Szolgáltató nem vállal felelősséget a parkolási díjak jogszabályváltozás miatt történő emelkedéséért. Ezenkívül a Szolgáltató jogosult szabadon módosítani a tranzakciós díjakat a VoxPay Általános Szerződési Feltételek 3. pontjában foglalt egyoldalú szerződésmódosítási rendelkezések betartásával.

    A Szolgáltató semmilyen módon nem vonható felelősségre, ha a Felhasználó nem tartja be a szerződést vagy annak rendelkezéseit.

    A Felhasználó felelőssége, hogy a parkolási zónakódot megfelelően használja a parkolási időszak indításakor.

    A Felhasználó felelős azért, hogy minden adatot helyesen adjon meg a parkolás és az autópálya-matrica vásárlása során: rendszám, országkód, járműkategória.

    A Szolgáltató nem köteles kártérítést fizetni a Felhasználónak az elírt adatokkal végzett parkolás vagy autópálya-matrica vásárlásból eredő károkért.

    A Szolgáltató semmilyen módon nem vonható felelősségre, ha a VoxPay szolgáltatás nem érhető el, vagy hibásan használják a Szolgáltatónak fel nem róható okok miatt.

  16. Záró rendelkezések

    Kérjük, hogy panaszát közvetlenül a Szolgáltató ügyfélszolgálatának tegye meg: Voxinfo Kft.
    Cím: H-1037 Budapest, Bécsi út 269.
    Telefon: +36-1-225-7603
    E-mail: ugyfelszolgalat@voxinfo.hu

    A Szolgáltató köteles a Felhasználó panaszát a szolgáltatással kapcsolatban 15 napon belül kivizsgálni, és a vizsgálat eredményéről tájékoztatni az Ügyfelet.

    Budapesti Békéltető Testület Székhely:
    Cím: H-1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
    Levelezési cím: H-1253 Budapest, Pf.

I. Melléklet:

VoxPay parkolás, 2024.06.01-től érvényes díjszabás.

DíjtípusDíjakEgység
Parkolási tranzakciós díj95Ft/tranzakció
Parkolás hosszabbítása95Ft/tranzakció
Egyenleg feltöltése0Ft
Megerősítő SMS25Ft/SMS
Lejárati értesítő SMS25Ft/SMS
Számlázási díj0Ft
Minden ár bruttó és az áfát tartalmazza.

 

VoxPay autópálya matricák, 2024.06.01-től érvényes díjszabás.

DíjkategóriákNapiHetiHaviÉves országosÉves vármegyei
D15 150 Ft + 410 Ft6 400 Ft + 500 Ft10 360 Ft + 640 Ft57 260 Ft + 2 240 Ft6 660 Ft + 540 Ft
D1M2 570 Ft + 270 Ft3 200 Ft + 350 Ft5 180 Ft + 450 Ft57 260 Ft + 2 240 Ft6 660 Ft + 540 Ft
D27 310 Ft + 460 Ft9 310 Ft + 540 Ft14 670 Ft + 750 Ft81 280 Ft + 2 720 Ft13 330 Ft + 770 Ft
U5 150 Ft + 410 Ft6 400 Ft + 500 Ft10 360 Ft + 640 Ft57 260 Ft + 2 240 Ft6 660 Ft + 540 Ft

VoxPay Service General Terms and Conditions


Effective from: 2024-10-08

Service provider's information
Voxinfo Kft.
Address: 1037 Budapest, Bécsi út 269
Tax Number: 12180439-2-41
Company Registration Number: 01-09-562739
Hereinafter referred to as: the Service Provider, acting as a reseller for Nemzeti Mobilfizetési Zrt.

National Mobile Payment System Official Reseller
The VoxPay application is the official reseller partner of Nemzeti Mobilfizetési Zrt. for selling online highway vignettes, mobile parking, and local and intercity public transport mobile tickets.

  1. Definitions and concepts

    User

    Any natural person, legal entity, or organization without legal personality that enters into a contractual relationship with the Service Provider to use the VoxPay service.

    Application

    The free mobile application provided by the Service Provider, downloadable to smartphones or tablets, providing access to the Service.

    VoxPay service

    A mobile payment service provided by the Service Provider based on centralized mobile sales services sold primarily by Nemzeti Mobilfizetési Zrt. The User can access additional functions via the VoxPay mobile application, as well as on the websites http://www.voxpay.hu and http://www.autopalyamatrica.hu.

    General Terms and Conditions (GTC)

    These General Terms and Conditions together with its annexes, including any amendments made from time to time.

    Mobile device

    A smartphone, tablet, or any other device capable of mobile communication and mobile data usage.

    VoxPay Parking service

    Under the VoxPay Parking service, the User can pay parking fees nationwide in Hungary for public and some private parking areas, under the conditions set forth in this contract.

    VoxPay Highway Vignette purchase

    The User can purchase a Hungarian highway vignette through the VoxPay highway vignette service under the terms set out in this agreement.

    VoxPay Transport Mobile Ticket

    The VoxPay Transport Mobile Tickets can be used for all public transport areas (Territory) covered by the service providers of NMFR Zrt.

    VoxPay service availability

    VoxPay is an integrated system comprising various services, which will expand over time.
    All core services are available through the VoxPay mobile application on devices running Android or iOS (iPhone) under the name VoxPay.
    The highway vignette service is also independently available via the web interface (PC) and mobile web interface (www.autopalyamatrica.hu).
    Administrative, information, and fleet management functions of the VoxPay service are accessible through the web interface and mobile web interface (www.voxpay.hu).

    NMFSZ - Nemzeti Mobilfizetési Zrt.

    The national mobile payment organization designated by law.

    NMFR

    The nationwide, unified national mobile payment system operated by NMFSZ.

    Parking duration

    The duration between the start and stop of the parking service under the VoxPay Parking service.

    Transaction fee

    • Parking: In addition to the parking duration, a fixed cost per parking session, including the fixed fee payable by the Service Provider to NMFSZ.
    • Highway vignette purchase: A fee in addition to the cost of the highway vignette, which varies by vignette type.

    Minimum parking time

    The shortest duration billed when parking starts: 15 minutes.

    Parking zone

    A pay area marked with a unique zone code. The zone code is a four-digit number found on parking meters.

    Parking identifier

    A ten-character string (letters and numbers) returned by the VoxPay Parking system upon successful parking initiation.

    Vignette serial number

    An identifier received upon successful highway vignette purchase.

    Closed parking area

    Typically non-public parking (e.g., in shopping centers, parking garages, or closed public areas) where access to the parking area is controlled by a barrier.

    VoxPay balance

    A prepaid balance that can be topped up in the application using a bank card or through www.voxpay.hu by logging in and using a bank card or bank transfer. The balance can be used to settle services available in the application or serve as a reserve for these services.

    Bank card payment

    The bank card payment provided by VoxPay uses the OTP Mobil Kft. SimplePay, Borgun, and Barion card acceptance systems.
    In the case of Barion card payment, the service provider, Barion Payment Zrt., is a licensed institution supervised by the Hungarian National Bank (license number: H-EN-I-1064/201).
    The Customer is always notified of successful payments through the same channels as traditional bank card payments.
    The card registration takes place on the Barion or SimplePay card acceptance page, where the User registers their card in the Barion or SimplePay card acceptance system. During card registration, the Service Provider (VoxPay) makes a test charge of HUF 100 (one hundred forints) on the User's bank card balance, which is immediately refunded to the User.

    Oneclick and Recurring card registration declaration

    Recurring bank card payment (hereinafter: "Recurring Payment") is a feature of the SimplePay card acceptance system, allowing future payments to be made without re-entering bank card details, based on the card information provided during the registration transaction.

    The type of recurring payment called "single consent" requires the Customer's approval for each transaction, meaning the User must approve every future payment. The User is always notified of successful payments through the same channels as traditional bank card payments.
    By accepting this declaration for recurring payments, the User authorizes that, after a successful registration transaction, subsequent payments initiated within the VoxPay Service (VoxPay mobile application, www.voxpay.hu, www.autopalyamatrica.hu) can be made without re-entering the bank card details.

    The handling of bank card data is carried out in accordance with the rules of the card associations. Neither the Merchant nor SimplePay has access to the bank card data.
    The Merchant is solely responsible for any erroneously or unlawfully initiated recurring payment transactions, and no claims can be made against the Merchant's payment service provider (SimplePay).
    After successful card registration, purchases in the VoxPay application can be made with a single click, without needing to enter card details or a password.

    Modifications or deletions related to the registered card can be made by the User either in the VoxPay application or by logging into www.voxpay.hu.

  2. Subject of the service

    The VoxPay service provided by the Service Provider is based on centralized mobile sales services sold by NMFSZ (nationwide parking, highway vignette, transport mobile ticket). Based on a unique reseller agreement with Nemzeti Mobilfizetési Zrt., the Service Provider is authorized to mediate these services. Payments for services via the VoxPay application may be charged to the User's bank card or prepaid balance. The Service is provided through the VoxPay application.

  3. Purpose of the GTC

    The VoxPay GTC contains the general terms and conditions governing the legal relationship between the Service Provider and the Buyer entering into a contractual relationship with it. For matters not regulated herein, the currently applicable Hungarian laws and official regulations, as well as the provisions of the Civil Code, shall apply without separate stipulation.

  4. Availability of the VoxPay service

    VoxPay is an integrated system comprising a growing range of sub-services over time.
    All core services are available in the VoxPay mobile application for devices running both Android and iOS (iPhone), under the name VoxPay.

    The highway vignette service is independently available on the web interface (PC) and mobile web interface (www.autopalyamatrica.hu).

    The administrative, informational, and supplementary fleet management functions of the VoxPay service are available via web and mobile web interfaces (www.voxpay.hu).

  5. General provisions

    Users can access the service on their mobile phones or other internet-connected computers. In addition to the parking zone's designated parking tariff and the statutorily determined highway usage fee, the Service Provider charges an additional transaction fee for VoxPay parking and highway vignette services, as specified in the applicable pricing policies.

  6. Exclusion of resale

    Users are only entitled to purchase products for their own use within the VoxPay service. They are not authorized to engage in resale activities. The Service Provider is entitled to immediately exclude any User if it becomes aware of resale activities.

  7. Contracts concluded at a distance and right of withdrawal

    The Service Provider begins providing the service immediately after the purchase is completed. Therefore, the User does not have the right of withdrawal in accordance with Government Decree 17/1999 (II. 5.) on contracts concluded at a distance.

    The purchase process can be interrupted at any time without consequences before clicking the "Pay" or "Order with payment obligation" button. Under section 29 (1) a) of Government Decree 45/2014 (II.26.), the User may not exercise their right of withdrawal or termination if the purchased product is for a specific date (day, deadline). In such cases, the Service Provider cannot refund the purchased service or the value of the purchase.

  8. Technical requirements

    The minimum system requirements for using the VoxPay application are:

    • Android 13
    • iOS 16

    Support for the previous Xamarin framework ended on January 1, 2024.

    Disclaimer of Liability: The Service Provider does not guarantee the operation, compatibility, data security, or any other functionality for devices running versions of the application prior to version 3.0.0, which used the Xamarin framework.

  9. Registration

    The Service Provider excludes liability for damages resulting from incorrect, erroneous, or false data or email addresses provided during registration. However, the Service Provider reserves the right to claim compensation for any damages incurred. The User can verify and modify their data at any time. The Service Provider has the right to delete obviously incorrect or false data and, in case of doubt, verify the authenticity of the User.

    The Service Provider reserves the right to refuse a User's VoxPay registration, especially in cases of false or incomplete data or suspected misuse of the data provided during registration.

    The User acknowledges that if they are under 18 years of age, they require the consent of their legal representative to register for the VoxPay service and enter into the contract under these GTC. The Service Provider is not liable for any damages or adverse legal consequences resulting from the lack of such legal representative consent.

    The User is fully responsible for any activities carried out with the username and password associated with their VoxPay service registration. The User agrees to promptly notify the Service Provider's customer service in the event of any unauthorized use of their data or any other security breach. The Service Provider is not responsible for damages resulting from storing the password or sharing the username and password with third parties.

    Users must agree to these GTC and the privacy policy during the final step of registration for the VoxPay service by clicking a confirmation button.

    The User acknowledges that they may only use the VoxPay service if they have accepted these GTC as binding upon themselves.

  10. User guide – available services

    Currently available services in the application:

    • Nationwide public parking fee payment
    • Purchase of Hungarian highway vignettes
    • Purchase of public transport mobile tickets
    1. Registration

      Users can register using a Facebook account, Google+ account, Apple ID, or by providing an email address and a chosen password. Registration creates a VoxPay account for the User.

    2. What is required to use the VoxPay application?
      • A mobile device (minimum iOS 16 or Android 13 operating system)
      • Internet connection
      • Quick registration (or login via Facebook/Google/Apple ID)
      • After logging in, a registered bank card, sufficient VoxPay balance, or external payer to cover payments
      • Registered vehicles (depending on the service)
      • A mobile phone number (depending on the service)
    3. Menu features

      Account settings

      • Change password: available if registered with an email address
      • Phone number: optional (required for parking initiated by phone call or SMS)
      • Language: language switch function - available languages: Hungarian/English
      • Notification settings: manage push and email notifications
      • Delete account: delete user account

      Payment settings

      Available payment methods:

      • Registered bank card
        VoxPay accepts MasterCard, Maestro, Visa, or American Express cards issued by any bank. Multiple bank cards can be registered, and users can choose which one to use at the time of purchase.
      • With bank card blocking
        Upon purchase, the system blocks the amount required for the service (e.g., the amount for the maximum parking time in the zone and the transaction fee for parking). Only the actual fee will be charged when the service ends, and the balance will be refunded to the account. The bank refund usually takes one day, but can sometimes take longer. If the card balance is insufficient for the block, payment will not occur, and the service will not be activated.
      • Bank card + balance
        The bank card is charged after the service is completed. The prepaid VoxPay balance ensures coverage. For example, the parking time can be limited to the amount available in the VoxPay balance. If the bank card cannot be charged, the service fee will be deducted from the VoxPay balance. It is advisable to maintain a balance of 3,000–5,000 HUF and top it up as needed. If the bank card is chargeable, the final parking fee will be deducted from the card, and the balance will serve only as coverage.
      • VoxPay balance
        The VoxPay balance is a prepaid virtual account linked to the registered User. Purchases are charged to the balance. The balance can be topped up from the application using a registered bank card or via the www.voxpay.hu website with a bank card or online transfer. Notification thresholds can be set in the VoxPay balance menu, and the system will send an email notification when the balance decreases. For example, the maximum parking time is limited to the amount available in the VoxPay balance.

      Details:

      Based on the Customer Agreement, the Service Provider creates a current account associated with the Customer in the VoxPay application, to which the Customer has access. After the account is created, the Service Provider allows the Customer to top up their balance. The balance can be topped up using a bank card, bank card registration, or bank transfer, but bank transfer is only available via the www.voxpay.hu website. After topping up, VoxPay enables the purchase of mobile payment products and related services.

      The topped-up amount is immediately credited to the Customer’s account upon receipt of the funds and is made available to the User in full without any top-up or handling fee.

      The Service Provider does not pay interest on the funds stored in the customer account. The Customer may only use the funds to pay fees, and the money remains the property of the Customer. The balance can be withdrawn upon termination of the contract in accordance with the provisions of this Business Policy.

      Balance termination and refund:

      The balance is entirely owned by the User and can be freely used within the application. The User can request a full refund if they choose not to use it, and the Service Provider is obliged to return the full amount free of charge.

      The Service Provider does not offer the option to transfer balances between different customer accounts or between different customers.

      • "Boss pays" Function
        This is applicable for corporate fleets or users with multiple vehicles. By selecting this, the User indicates that the parking fee is paid by the cost bearer ("Boss"). The payment option is available to the User if the Boss has already authorized the cost bearing for the specified vehicle. The Boss can set this authorization on the service website - www.voxpay.hu. The billing details provided by the Boss are valid.

      Managing bank cards

      Register/delete bank cards – the application does not store card data; registration is done through the secure SimplePay card acceptance page.

      Invoicing

      Enter invoicing addresses.

      How can I receive an invoice for transactions?

      • Invoicing: If an invoice is required, billing information must be provided before purchase. Multiple billing addresses can be added, and the preferred one can be selected during the purchase process. The invoice will be sent to the User by email and is valid when printed.
        Parking: A monthly summary invoice is issued.
      • Monthly (summary invoice): A single invoice is issued for all payments made during the billing period. A detailed report with individual charges is available alongside the invoice.
      • Single invoice: The User receives the invoice together with the confirmation after purchase.
      • No invoice: In this case, no VAT invoice is issued.

      The Buyer acknowledges and accepts that the items will appear on the VAT invoice from the moment the invoicing data is provided.

      Vignettes and Parking

      • Vehicles: Vehicle registration – vehicle category, country code, and license plate must be provided.
      • Parking settings: Automatic extension, expiration notifications (5, 10, 15 minutes, and at the end of parking), forgotten parking settings.

      Travel ticket

      Overview of purchasing and validating public transport mobile tickets, and using the trip planning feature.

      Information

      • FAQ: A summary of questions and answers related to the VoxPay service.
      • GTC: General Terms and Conditions.
      • Data Protection: Privacy policy.
      • Company Information: Information about the service provider.
      • Customer Service: VoxPay customer service contact details.
      • Ratings: Access the App Store or Google Play Store rating from the application.
      • Send Feedback: Send brief feedback to the Service Provider regarding the operation of the application or the quality of the service.
      • Invite: Send an invitation to download the VoxPay application via email.

      Promotion code

      Enter promo codes.

      Reset warnings

      Restore warning messages related to the application.

      Facebook

      Access the VoxPay Facebook page.

      Logout

      Logs the user out and redirects them to the login page.

    4. Messages

      List of information and notification messages.

    5. Logs

      A chronological list of previous transactions, with detailed information available by clicking on each item.

    6. Fees

      Downloading the VoxPay application is free. A transaction or convenience fee is charged for each service purchased through the VoxPay system. The fee schedule for services is included in the annex to the GTC.

  11. VoxPay Parking
    1. What is required for VoxPay parking?
      • A registered user (email, Facebook, Google account, Apple ID login).
      • A registered license plate.
      • A registered bank card, sufficient VoxPay balance or external payer to cover fees.
      • To start parking, the bank card or balance must cover the amount required for the maximum parking duration in the given zone. If not, the parking time will be limited, or parking cannot be initiated.
    2. How can I park using the application?

      An internet connection is required to use the mobile application.
      Parking can be initiated in the following ways:

      • GPS – automatic zone detection,
      • Manual entry – entering the zone code manually,
      • Selecting from favorite locations,
      • SMS initiation,
      • Phone call initiation,
      • Closed area parking.

      If no internet connection is available, the application will offer the option to initiate parking via phone call or SMS.

      GPS – Automatic zone detection

      The GPS automatically determines and displays the zone code on the map. The User can adjust their position on the map, and depending on the zone, the zone code may change. The current zone information is displayed on the screen. The User can check or modify payment settings before starting the parking session.

      The details of the initiated parking session are displayed on the screen, along with the option to stop the session. Automatic extension can be enabled. The "Where am I parked?" button shows the car's location on the map and provides directions. After stopping, the screen displays the completed parking details and costs. The zone can be saved to "Favorite Locations" with a single click.

      The User is responsible for verifying that the parking session starts with the correct zone code, as well as providing the correct parking information: license plate, country code, and vehicle type.

      The Service Provider is not liable for any direct or consequential damages resulting from inaccuracies in GPS location services used by the User.

      The User must verify the GPS accuracy before using the service and manually correct the location if necessary.

      Due to potential GPS signal inaccuracies, especially near parking zone boundaries, the User must always ensure that the correct parking zone is selected. The User is solely responsible for choosing the correct zone.

      Our company maintains the position that GPS-based location services are for informational purposes only, and map databases may vary in certain cases.

      Manual zone code entry for parking

      The application displays the registered vehicle information, and the User manually enters the four-digit zone code before starting the parking session.

      The details of the initiated parking session appear on the screen, along with the option to stop the session. Automatic extension can be enabled. The "Where am I parked?" button shows the car's location on the map and provides directions. After stopping, the screen displays the completed parking details and costs. The zone can be saved to "Favorite Locations" with a single click.

      Parking by phone call

      This feature is only available if the User has provided their (Hungarian) phone number in the application. The User can start parking from the VoxPay Parking app or by directly calling the number +36-1-999-0633 and entering the parking zone code using the phone keypad. The automatic system will confirm the parking initiation based on the entered zone code. Successful parking initiation is confirmed by the system during the phone call.

      Parking can be stopped by calling the same number, and the system will confirm the end of the parking session.

      Parking by SMS

      This feature is only available if the User has provided their (Hungarian) phone number in the application. The User can initiate parking by sending an SMS through the VoxPay Parking app or directly sending an SMS to +36-30-555-5559. The message content should be the four-digit zone code.

      If the User wants to park with a license plate other than the one already registered, the four-digit zone code should be followed by a space, then the license plate number. The cost of SMS parking includes two response SMS fees.

      Parking can be stopped by sending an SMS with the word "STOP" to +36-30-555-5559. The User will receive an SMS confirmation of the successful termination of the parking session with transaction details.

      Closed space parking

      • Keep the parking ticket received upon entry.
      • Before exiting, pay using the application by sending the zone code and parking ticket, then wait for confirmation.
      • Insert the parking ticket into the reader when exiting (for closed systems with license plate recognition, the barrier will open automatically).
    3. Corporate fleet – simple fleet management

      A special payment method, "Boss Pays," can be used for corporate fleets and family parking. When selected by the parking person (Tag), the parking fee is paid not by them, but by the "Boss," who can be an organization, a company (or its representative), or the head of the family. The Boss pays the full fee using the payment method set up for themselves. The Boss can pre-authorize VoxPay to cover parking costs for specified Tags/vehicles.

      The benefit of fleet management is that one person can pay parking fees for several Tags, account for the costs, review the Tags' parking activities, and simplify parking management for a group. To set up fleet management, Tags must have the appropriate payment settings, and the Boss must authorize the cost coverage. Detailed setup information for fleet management is available at www.voxpay.hu

    4. Smart features and notifications

      Automatic renewal

      Available for public parking. Parking extension can be activated after parking has started, if initiated via the app. Automatic parking extension can be enabled in Settings – Parking Settings – Single Extension checkbox. In this case, every parking session starts with an automatic single extension.

      Depending on the zone, the maximum parking duration is determined by the local municipality. This can range from 180 or 240 minutes to unlimited. Each parking extension counts as a separate transaction. The User acknowledges and accepts that in the VoxPay Parking service, parking extension is valid for one occasion only. If the single extension expires, a new parking session must be started.

      Forgotten parking stop reminder

      Available in the parking settings. It reminds the User if the parking session seems to have ended but was not stopped. Its operation depends significantly on location data and notifications being enabled.

      "Where do I park?" function

      After starting a parking session, the "Where am I parked?" function shows the parking location on the map. The built-in map navigation can plan the route.

      Expiry settings notifications

      For parking sessions started through the app with an internet connection, the system can send an App Notify warning 5, 10, or 15 minutes before the end of parking. The system will always notify the User when the parking session ends.

      Favorites places

      Frequently used zone codes can be saved and named for easy recall from the menu. The Favorites list simplifies entering the zone code by displaying reminder phrases from previous parking sessions. Instead of searching for and entering the zone code at the parking spot, the appropriate reminder can be selected from the list.

      Frequently Asked Questions

      • Can I register multiple license plates?
        Yes, multiple vehicles and license plates can be registered in the application.
      • Can I use parking on a different phone than the one I registered with?
        Yes, it is possible. For the second phone, log in using the email and password provided during registration. The application will sync the profile associated with the account, allowing it to be used as on the previous device. However, SMS or phone-initiated parking requires the current phone number to be set.
      • Can I register a foreign license plate?
        Yes, a foreign license plate can be entered. Be sure to correctly enter the country code.
  12. VoxPay highway vignette
    1. What is required to purchase a highway vignette?
      • A registered user (email, Facebook, Google account, or Apple ID login).
      • A registered license plate.
      • A registered bank card or a sufficient VoxPay balance or external payer to cover the payment.
    2. How can I purchase a highway vignette?

      In the VoxPay application, you can purchase a highway vignette for a pre-registered license plate. To do so, select the required vignette. On the selection screen, you can modify the start date of validity, as well as the default billing and payment methods. After clicking the purchase button, you can purchase the vignette with the displayed details. After the purchase, a confirmation screen will show whether the highway vignette purchase was successful. If you do not receive confirmation and/or a confirmation email containing the vignette serial number, the User should not use the highway.

    3. Notification of vignette expiration

      Our system will notify the User via email before the highway vignette expires.

    4. Checking highway vignette validity

      The validity of a highway vignette can only be checked for e-vignettes purchased online or via SMS through the reseller network of Nemzeti Mobilfizetési Zrt.

      The validity of vignettes purchased from the National Toll Payment Services PLC (NÚSZ Zrt.) website, sales points, customer service offices, or reseller partners (e.g., petrol stations, travel agencies) cannot be checked on this platform. If our system cannot find the license plate in question, further information can be obtained on the NÚSZ Zrt. website.

      Any subsequent changes initiated and completed at NÚSZ Zrt. regarding an e-vignette (e.g., transfer, buyback, license plate or fee category correction) will not appear in the Nemzeti Mobilfizetési Zrt. database. NÚSZ Zrt. cannot be held responsible in cases where a valid result is shown in our system, but a surcharge case arises for the vehicle owner due to a subsequent change.

      As such, information received based on queries initiated in our system is not considered legally valid during a surcharge procedure and cannot be used as evidence.

    5. Can I purchase a Hungarian highway vignette for a foreign license plate?

      Yes, Hungarian highway vignettes can be purchased for foreign license plates. However, special attention must be paid to correctly entering the country code.

      Let me know if you need further assistance!

  13. VoxPay mobile ticket
    1. What is required to purchase a VoxPay mobile ticket?
      • A registered user (email, Facebook, Google account, or Apple ID login).
      • A registered bank card, sufficient VoxPay balance, or an external payer to cover the payment.
    2. Mobile ticket refund

      The service for purchasing public transport mobile tickets has specific customer complaint handling procedures:

      Users can primarily contact the Service Provider's customer service for complaints. Complaints can be submitted in writing, verbally, via email, or by phone using the following contact details:
      In person: 1037 Budapest Bécsi út 269.
      By email: ugyfelszolgalat@voxinfo.hu
      By phone: +36-1-225-7603

      When a complaint is reported by phone, the conversation will be recorded after notifying the User.
      Handling Complaints:

      • a) If the complaint falls under the responsibility of the Service Provider, the Service Provider will respond directly.
      • b) If the complaint concerns both the Service Provider and the transport service provider, the transport provider will respond to the User, and the Service Provider will forward the relevant information to the transport provider.
      • c) If the complaint is solely related to the transport service provider, the Service Provider will forward it to NMFR Zrt., who will pass it on to the transport provider.
      • d) If the transport provider receives the complaint but it only concerns the Service Provider, the transport provider will forward the complaint to NMFR Zrt., who will send it to the Service Provider.

       

    3. Handling requests for special consideration

      The Service Provider assists, through NMFR Zrt., in collaborating with the transport provider to issue or refund public transport mobile tickets based on special consideration. The Service Provider forwards requests for special consideration to the transport provider via NMFR Zrt. and informs the User of the result of the process.

  14. Customer service

    Voxinfo Kft. operates a customer service for direct communication with its clients, supervised by a representative of Voxinfo Kft.

    Voxinfo Kft. provides customer service both by phone and in writing, primarily via email, but postal communication is also available upon the customer’s request.

    The Call Center handles phone-based inquiries. Any customer who uses the Voxinfo Kft. customer service can inquire about services provided by Voxinfo Kft. and the conditions for entering into a contract. The customer service is available 24/7 and can be reached at +36-1-225-7603.

    For written and electronic inquiries, Voxinfo Kft. provides information through its online platform, www.voxpay.hu. VoxPay customers can submit their inquiries, complaints, or reports via email or postal mail to:
    Email: ugyfelszolgalat@voxinfo.hu
    Mailing Address: 1037 Budapest, Bécsi út 269.

    Voxinfo Kft. processes written complaints and inquiries after they are received and sends a response through the same channel to the VoxPay customer.

    Customer service can handle various issues in person, in writing, electronically, and by phone. The responsibilities of customer service include:

    • a) Providing general information on the conditions for purchasing mobile payment products.
    • b) Fulfilling customer requests.
    • c) Handling matters related to customer contracts (signing, modifying, terminating contracts).
    • d) Managing tasks related to invoice payments (information, payment processing).
    • e) Receiving verbal reports, comments, and complaints (filling out electronic trouble tickets).
    • f) Providing consumer protection information

     

  15. Liability

    The Service Provider is not responsible for damages arising from issues with registered bank cards or the User’s balance during the purchase of a highway vignette, or the initiation, termination, or extension of parking.

    The Service Provider is not responsible for any damages the User suffers while using the VoxPay service if caused by intermediaries, mobile service providers, financial institutions, partners, or other third parties. The User can only claim compensation directly from the third party responsible for the damage.

    The Service Provider is not responsible for damages resulting from improper use of the service.

    If the VoxPay service is unavailable but parking fees can be paid through parking meters, the User is not exempt from the obligation to pay the fee.

    The Service Provider is not responsible for any increase in parking fees due to changes in the law. Furthermore, the Service Provider is free to modify transaction fees in accordance with the unilateral contract modification provisions outlined in section 3 of the VoxPay General Terms and Conditions.

    The Service Provider cannot be held liable if the User does not comply with the contract or its provisions.

    The User is responsible for correctly using the parking zone code when initiating a parking session.

    The User is responsible for providing accurate data during the purchase of parking or a highway vignette: license plate, country code, vehicle category.

    The Service Provider is not obligated to compensate the User for damages resulting from incorrect data entered during the purchase of parking or a highway vignette.

    The Service Provider cannot be held responsible if the VoxPay service is unavailable or misused due to reasons not attributable to the Service Provider.

  16. Final provisions

    Please submit your complaint directly to the Service Provider’s customer service: Voxinfo Kft.
    Address: H-1037 Budapest, Bécsi út 269.
    Phone: +36-1-225-7603
    Email: ugyfelszolgalat@voxinfo.hu

    The Service Provider is required to investigate the User’s complaint regarding the service within 15 days and inform the User of the result.

    Budapest Conciliation Board:
    Address: H-1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
    Mailing address: H-1253 Budapest, Pf.

Appendix I:

VoxPay Parking, Fee Schedule Effective from 01 June 2024.

Fee TypeAmountUnit
Parking transaction fee95HUF per transaction
Parking extension95HUF per transaction
Balance top-up0HUF
Confirmation SMS25HUF per SMS
Expiry notification SMS25HUF per SMS
Billing fee0HUF
All prices include VAT.

 

VoxPay Highway Vignettes, Fee Schedule Effective from 01 June 2024.

Fee CategoriesDailyWeeklyMonthlyAnnual (National)Annual (Regional)
D15 150 HUF + 410 HUF6 400 HUF + 500 HUF10 360 HUF + 640 HUF57 260 HUF + 2 240 HUF6 660 HUF + 540 HUF
D1M2 570 HUF + 270 HUF3 200 HUF + 350 HUF5 180 HUF + 450 HUF57 260 HUF + 2 240 HUF6 660 HUF + 540 HUF
D27 310 HUF + 460 HUF9 310 HUF + 540 HUF14 670 HUF + 750 HUF81 280 HUF + 2 720 HUF13 330 HUF + 770 HUF
U5 150 HUF + 410 HUF6 400 HUF + 500 HUF10 360 HUF + 640 HUF57 260 HUF + 2 240 HUF6 660 HUF + 540 HUF