2025.03.31. 10:32
A VoxPay applikáció korábbi verziójának támogatása megszűnt 

Ezúton szeretnénk tájékoztatni felhasználóinkat, hogy a VoxPay alkalmazás korábbi verziója egy technológiai frissítés miatt 2025. március 31-én megszűnt. A régi applikáció funkciói már nem elérhetőek – a szolgáltatások használatához elengedhetetlen az új verzió telepítése. 

 

Hogyan frissíthető az alkalmazás? 

Az új verzió elérhető az App Store-ban és a Google Play áruházban egyaránt. A frissítés lépései: 

  • Nyissuk meg az áruházat, és keressünk rá a VoxPay alkalmazásra! 
  • Ha elérhető, koppintsunk a Frissítés gombra! 
  • A frissítést követően jelentkezzünk be ismét a fiókunkba! 
  • Erősítsük meg a bejelentkezést az e-mailben kapott linken keresztül! 

Fontos! Amennyiben a fiókban volt felhasználható egyenleg, a frissítést követően ugyanazzal az e-mail címmel szükséges bejelentkezni, mint a korábbi verzióban. Csak ebben az esetben tudjuk garantálni az egyenleg automatikus átvitelét. 

 

Mobiljegyek átkérése a frissítés után 

Bizonyos esetekben szükség lehet a korábban megvásárolt és érvényes mobiljegyek átkérésére is. Az átkérés az új applikációban néhány másodperc alatt, egy gombnyomással elvégezhető. 

  • Egy mobiljegy legfeljebb kétszer kérhető át. 
  • További átkérés kizárólag a közlekedési szolgáltató ügyfélszolgálatán, személyesen lehetséges. 
  • Fontos tudni, hogy az alkalmazás törlése és újratelepítése szintén átkérésnek minősül. 

Amennyiben kérdés merülne fel a frissítéssel vagy az átkéréssel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésre: 

 ugyfelszolgalat@voxpay.hu 
 +36 1 225 7603