Számunkra fontos, hogy ügyfeleink naprakész információkkal rendelkezzenek utazásaik során, és azonnali segítséget kapjanak, amennyiben az szükséges. Így mostantól a nap minden órájában elérhetőek vagyunk, hogy folyamatosan segítsük felhasználóinkat. Amennyiben nincs szabad kapacitás és sikertelen a hívás, később minden esetben visszahívást intézünk.
Miben nyújt segítséget az ügyfélszolgálat?
Fontos, hogy csak a VoxPay alkalmazásban, az autopalyamatrica.hu vagy pedig a megyei-matrica.hu oldalon történt vásárlás vagy probléma esetén tud segíteni az ügyfélszolgálat az alábbi témákban:
- Általános tájékoztatás
- Applikációhasználat
- Technikai probléma, elakadás
- Bejelentkezés, regisztráció
- Információkérés e-matricáról, parkolásról, mobiljegyről
- Fizetési mód választás
- Egyenlegfeltöltés
- Számlázás
- Pótdíj információk
Miért jó a 0-24 órás ügyfélszolgálat az alkalmazás szempontjából?
- Azonnali segítség bármilyen elakadás esetén.
- A probléma megoldásához nem kell várni a következő munkanpra.
- Nagyobb biztonságérzetet ad, hogy van kihez fordulni elakadás esetén.
- Azonnali válasz sürgős probléma esetén.
Hogyan érhető el az ügyfélszolgálat?
Az ügyfélszolgálat az alábbi telefonszámon érhető el: +36 1 225 7603
E-mailben történő segítségkérés esetén: ugyfelszolgalat@voxpay.hu
A következő ügyintézések esetén Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. Ügyfélszolgálata nyújt segítséget:
- Autópálya-matrica átírás
- Rendszámcsere
- Téves díjkategória
- Rendszámelírás
- Jogosultság fennállásának igazolása
- Kettősvásárlás visszavásárlás
- Bírságolással kapcsolatos információ
- Benzikúton, illetve SMS-ben történt vásárlással kapcsolatos ügyintézések
Telefon: +36 (36) 587-500
E-mail: ugyfel@nemzetiutdij.hu
NÚSZ e-matrica szolgáltatások: https://nemzetiutdij.hu/hu/e-matrica/ugyfelszolgalati-szolgaltatasok/e-matrica-szolgaltatasok